گوشی ریلمی GT Neo6 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ریلمی GT Neo6 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ریلمی GT Neo6 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ریلمی GT Neo6 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ معرفی شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 10:05
ریلمی GT Neo6

ریلمی از جدیدترین گوشی خود با نام GT Neo6 رونمایی کرده است که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

ریلمی GT Neo6 از یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی ۸T LTPO AMOLED با رزولوشن +FHD، رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت برای محتوای HDR بهره می‌برد. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل حفره پانچ وجود دارد. محافظ نمایشگر نیز گوریلا گلس ویکتوس ۲ است.

این گوشی در قاب پشت خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی و لرزشگیر اپتیکال در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی دارد. در بخش نرم‌افزار هم رابط کاربری Realme UI 5 را بر پایه اندروید ۱۴ اجرا می کند.

ریلمی GT Neo6

ریلمی GT Neo6 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ است که که درواقع نسخه کمی پایین‌تر از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

این تراشه از همان هسته‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند، اما دارای تفاوت‌هایی در بخش فرکانس و پردازنده گرافیکی است.

اسنپدراگون ۸s نسل ۳ از یک هسته اصلی Cortex-X4، چهار هسته Cortex-A720 و سه هسته Cortex-A520 استفاده می‌کند اما فرکانس آن‌ها به‌ترتیب به ۳ گیگاهرتز، ۲.۸ گیگاهرتز و ۲ گیگاهرتز کاهش یافته است.

تفاوت دیگری که بین اسنپدراگون ۸s نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وجود دارد این است که به جای معماری ۱+۵+۲ از چینش ۱+۴+۳ استفاده کرده است. البته فرایند ساخت همچنان ۴ نانومتری است.

این گوشی از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ SuperVOOC تغذیه می‌کند و دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است.

ریلمی این گوشی را در سه رنگ‌ سبز، بنفش و نقره‌ای به قیمت ۲۰۹۹ یوان (۲۹۰ دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی، ۲۳۹۹ یوان (۳۳۲ دلار) برای نسخه ۱۶/۲۵۶ گیگابایتی و ۲۹۹۹ یوان (۴۱۵ دلار) برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید