هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود - تکفارس 
هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود - تکفارس 
هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود - تکفارس 

هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود

امین داسنورد
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 21:02
huawei nova 3

خانواده‌ی هواوی نوا، خط تولید گوشیهایی با مشخصات میان‌رده‌ی رو به بالا است که ممکن است به زودی شاهد رونمایی از نسل سوم آن‌ها باشیم. هواوی نوا ۳ در حقیقت طراحی مشابه گوشی Huawei Honor 7X را در کنار پردازنده‌ی قوی‌تر و دوربین‌های بهتر دارد.

این گوشی بنابر شایعات دارای صفحه‌نمایش ۵.۹۳ اینچی با رزولوشن +۱۰۸۰p و نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ همانند عموزاده‌ی خود از سری آنر را دارد. برخلاف گوشی Honor 7X، پردازنده‌ی این گوشی قرار است Kirin 670 باشد که مدل ارتقاء‌یافته‌ی چیپست Kirin 659 موجود در مدل‌های Honor 6X و Honor 7X است.

پردازنده‌ی جدید Kirin 670 دارای توان پردازشی شش هسته‌ای به جای چهار هسته است و احتمالاً باید دارای هسته‌های قدرتمندی باشد. پردازنده‌ی گرافیکی هم بر پایه‌ی جدیدترین معماری Mali-G72 خواهد بود؛ لازم به ذکر است که این گوشی تازه‌‌وارد خانواده‌ی نوا از حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

   هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود - تکفارس      هواوی نوا ۳ ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود - تکفارس 

قابلیت تازه‌‌ای که بیان‌گر گوشی هواوی نوا ۳ است، دوربین‌های دوگانه‌ی دوقلوی آن خواهد بود؛ با دو دوربین در جلو و دو دوربین در قسمت پشتی گوشی. دوربین‌های پشتی شامل ترکیبی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی(یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید) خواهند بود.  برای عکس‌های سلفی خود هم می‌توانید از ترکیب دوربین‌های جلوی ۲۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید.

و در انتهای شایعات این گوشی هم باید اضافه کرد که گفته شده است از هواوی نوا ۳ در ماه دسامبر با قیمتی معادل ۳۵۰ پوند رونمایی خواهد شد. هم‌چنین در قسمت باتری این گوشی از یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که انتظار می‌رود با استفاده‌ی سنگین تا یک روز دوام آورد. متأسفانه در پورت اتصال نوا ۳ بر خلاف دو مدل قبلی این خانواده از USB Type C خبری نیست و از پورت قدیمی‌تر microUSB 2.0 استفاده می‌کند. هم‌چنین می‌توانیم مشاهده کنیم که این گوشی وفاداری خود را به حفظ شیار ۳.۵ میلی‌متری صدا حفظ کرده است.

منبع: gsmarena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید