اعطای گواهینامه به مدل کره‌ای Samsung Galaxy Note 8 - تکفارس 
اعطای گواهینامه به مدل کره‌ای Samsung Galaxy Note 8 - تکفارس 
اعطای گواهینامه به مدل کره‌ای Samsung Galaxy Note 8 - تکفارس 

اعطای گواهینامه به مدل کره‌ای Samsung Galaxy Note 8

حمزه سروری
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - 20:00
اعطای گواهینامه به مدل کره‌ای Samsung Galaxy Note 8 - تکفارس 

نسخه ی کره ایِ «سامسونگ نوت ۸» (Samsung Note 8) که با شماره مدل SM-N950KOR شناخته خواهد شد، هم اکنون دیگر مورد تأیید FFC است. این گوشی طبق اخبار منتشر شده در تاریخ ۲۳ آگوست معرفی رسمی خواهد شد که دقیقاً یک هفته تا برگزاری و آغاز نمایشگاه تجاری سالانه ی برلین یعنی IFA در تاریخ یک سپتامبر، فاصله دارد. این مدل کره ای از صفحه نمایش فوق پیشرفته ی ۶.۳ اینچی Super AMOLED بهره خواهد برد و رزولوشن تصویر و نمایش آن نیز، ابعادی حدود ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ خواهد داشت. حافظه ی رم درونی نوت ۸ به نظر ۶ گیگابایت خواهد بود و این مدل کره ای تازه شایعه شده هم از پردازنده ی بسیار جدید و پیشرفته ی Exynos 8995 استفاده خواهد کرد.

اوراق ثبت شده ی FCC نشان می دهد که مدل کره ای گلکسی نوت ۸ از تکنیک FFC E-label استفاده خواهد کرد و صفحه نمایش آن هم تمام صفحه ی لبه تا لبه خواهد بود. شماره ی کاربری FCC ثبت شده برای این گوشی A3LSMN950KOR است که به وسیله آن می توانید هویت گوشی را بیابید و تشخیص دهید. آغاز این داستان چند مدل متفاوت از گلکسی نوت ۸، به پیش از شروع ماه آگوست و زمانی که در جولای بودیم باز می گردد، در آن زمان ما شنیده بودیم که چهار نوع مختلف از گلکسی نوت ۸ وجود خواهد داشت و این شایعه هر روزه چراغ سبزش را از سوی رسانه های شایعه ساز دریافت می کرد تا به اینکه امروز شنیده ایم این حقیقت دارد و یکی از مدل ها مختص به کشوره کره خواهد بود؛ مدل مختص این کشور با این تفاوت که از پردازنده ی Exynos 8995 به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می کند، عرضه می شود. این در حالی است که مدل ساخته شده برای ایالات متحده آمریکا از پردازنده ی Snapdragon 635 استفاده می کند و صفحه نمایش آن نیز از آن مدل هایی خواهد بود که از قابلیت های بی سیم بهره خواهند برد.

بیشتر اطلاعاتی که توسط FCC منتشر شده است دقیقاً آن چیز ها و اطلاعاتی نیستند که شما انتظار داشتید بشنوید. با این حال نگران نباشید چرا که فاصله ای تا انتشار رسمی گوشی پرچم دار سامسونگ باقی نمانده است و تنها کمتر از سه هفته دیگر باید منتظر باشید تا اطلاعات کامل و رسمی را در مورد این گوشی بدانید. صبر کردن تنها کاری است که می توانیم در مقابل قدرت اطلاعاتیِ رخداد گلکسی در تاریخ ۲۳ آگوست بکنیم، درست است؟ اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، پس بهتر است هر روز شایعات را پیرامون گلکسی نوت ۸ دنبال کنید، چرا که بازار شایعات این روز ها بیش از هر وقت دیگری است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید