انتشار OnePlus Launcher در گوگل پلی - تکفارس 
انتشار OnePlus Launcher در گوگل پلی - تکفارس 
انتشار OnePlus Launcher در گوگل پلی - تکفارس 

انتشار OnePlus Launcher در گوگل پلی

علیرضا دهقان
۳ مرداد ۱۳۹۶ - 13:23
انتشار OnePlus Launcher در گوگل پلی - تکفارس 

پس ازآپلود کردن برنامه ی آب و هوا در گوگل پلی، وان پلاس مخفیانه یکی دیگر از اپلیکیشن هایش را نیز در پلی استور منتشر کرد.

لانچر وان پلاس فقط برای کسانی که در حال حاضر از گوشی های وان پلاس استفاده می کنند موجود است و اگر گوشی تان از برندی دیگر است متاسفانه نمی توانید این لانچر را دانلود کنید.

ممکن است سوال پیش بیاید که اگر این لانچر صرفا مختص گوشی های وان پلاس است پس چرا در گوگل پلی قرار گرفته است؟ این کار باعث می شود که توسعه دهندگان به راحتی بتوانند این لانچر قدرتمند را بروزرسانی کنند و ویژگی های جدید را به آن بیفزایند و به سرعت در دسترس کاربران قرار دهند.

برای کسانی که تا به حال از لانچر وان پلاس استفاده نکرده اند باید گفت که این لانچر قابلیت های فراوانی دارد، مثلا می توانید بسته های آیکون مختلف را انتخاب کنید و هر روز با ظاهری جدید روبرو شوید! همچنین جدا از بسته های آیکون پیش فرض، صد ها بسته ی دیگر را نیز می توانید دانلود کنید.

این لانچر به کاربران اجازه ی استفاده از حرکات و اشارات مختلف برای دستورات خاصی مثل سرچ کردن یا دسترسی سریع به اعلانات را نیز می دهد.

در کل، لانچر وان پلاس از بهترین های گوگل پلی استور است که نمره ی ۴.۷ از پنج را به خود اختصاص داده است که اثبات کننده ی عالی بودن این لانچر چینی است، البته باعث تاسف است که نمی توان آن را بر روی گوشی هایی جز وان پلاس نصب کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید