جدیدترین ساعت هوشمند Casio با Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد - تکفارس 
جدیدترین ساعت هوشمند Casio با Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد - تکفارس 
جدیدترین ساعت هوشمند Casio با Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد - تکفارس 

جدیدترین ساعت هوشمند Casio با Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد

امیر رزاق
۱۵ دی ۱۳۹۵ - 23:29
جدیدترین ساعت هوشمند Casio با Android Wear 2.0 عرضه خواهد شد - تکفارس 

دومین ساعت Casio از لحاظ ظاهری زیاد با ساعتی که سال گذشته این شرکت در CES 2016 معرفی کرد متفاوت نمی باشد. اما مغز نرم افزاری درون این ساعت هوشمند مقاوم پیشرفت زیادی داشته است. این ساعت یکی از اولین دستگاه ها با پلتفرم Android Wear 2.0 می باشد که برای اولین بار حدود یک سال و نیم پیش بود که این سیستم عامل لوازم پوشیدنی گوگل را مشاهده کردیم. این ساعت که برای استفاده های خارج از منزل طراحی شده است، مجهز به GPS کم مصرف و نقشه های رنگی که می توانند به صورت آفلاین دانلود شده و برای ماجراجویان بیرون از خانه و فضای آزاد بسیار کاربردی باشد.

همان طور که پیش از این گفتیم، طراحی این ساعت شباهت زیادی به نسخه ی اورجینال خود که سال گذشته در CES 2016 معرفی گردید ، دارد. البته Casio در این نسخه، محافظ دکمه ها و یک حاشیه ی حفاظتی جدید اضافه کرده است، که وقتی ساعت طبیعت گردی شما چند صد دلار قیمت دارد، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای قابلیت استفاده ی بهتر زمانی که در طبیعت در حال کشتی گرفتن با خرس ها و یا قایق رانی کایاک برای نجات دادن جان خود هستید، دکمه های این ساعت هوشمند سایز های متفاوتی دارند تا بتوانید هنگام استفاده میان آن ها متوجه ی تفاوت شوید.

از نظر اپلیکیشن ها، Casio کار هایی که ساعت هوشمندش بهتر از همه انجام می دهد را حتی فراتر از گذشته توسعه داده است و قابلیت هایی از جمله ماهی گیری، کوه نوردی و دوچرخه سواری همگی در نظر گرفته شده اند.

علاوه بر اپلیکیشن های ردیابی و کمکی، قابلیت دیگری به نام Location Memory (حافظه ی موقعیت) نیز بر روی این ساعت هوشمند حاضر می باشد که با یک دکمه موقعیت مکانی تان را به شما می دهد و همچنین به عنوان نشان گر موقعیت نیز عمل می کند. شما همچنین می توانید به این نقاط مشخص شده، از طریق تشخیص گفتار بر روی این ساعت هوشمند، نوت هم اضافه نمایید. همچنین قابلیت دیگری به نام Moment Setter (تنظیم کننده ی لحظه) به شما اجازه می دهد تا اعلانات را از پیش برنامه ریزی کنید و ساعت در مکان و زمان مشخص شما را آگاه خواهد کرد.

ساعت هوشمند جدید Casio ساعتی برای همه ی افراد نیست، اما احتمالا هدف هم همین می باشد. این ساعت هوشمندی مقاوم و بدون ترس است که احتمالا به اندازه ی کافی محبوب بوده است تا Casio امسال هم جانشینی برای آن درست کند. خبری خوب دیگر، اگر شما نسخه ی پیشین را تنها چند ماه پیش خریدید نگران نباشید، ساعت هوشمند شما بهار امسال قابل ارتقا به Android Wear 2.0 خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید