اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است - تکفارس 
اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است - تکفارس 
اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است - تکفارس 

اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است

دانیال دهقانی
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 00:46
اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است - تکفارس 

اینتل به دنبال جمع آوری اکثر محصولات پوشیدنی خود از بازار است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

در میان تمامی محصولاتی که اینتل (Intel) تولید می کند، بدون شک این شرکت به خاطر محصولات پوشیدنی اش معروف نیست. این مشکلی است که ممکن است باعث شود این کمپانی به طور کلی دور بازار محصولات پوشیدنی را خط بکشد. منابعی نزدیک به این شرکت اعلام کرده اند که اینتل قصد دارد تا سهم زیادی از محصولات پوشیدنی خود را از بازار جمع آوری کند و شاید به طور کلی New Devices Group را نیز تعطیل کند، جایی که اکثر محصولات پوشیدنی این شرکت در آن تولید می شوند.

برای امتحان بازار محصولات پوشیدنی و پیدا کردن جایگاهی در آن، اینتل بیسیس (Basis) را که یک شرکت تولید دستبندهای فیتنس است و ریکون (Recon) که شرکتی مربوط به تولید نمایشگرهای هشدار دهنده ورزشی است را به ترتیب در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ خریداری کرد. به هر حال، اینتل فروش تمامی محصولات اش تحت عنوان Basis Peak را متوقف کرد و پشتیبانی نرم افزاری از آن ها را نیز قطع کرد. بعد از آن هم بیسیس حقیقتاً کار خاصی را برای اینتل انجام نداده است، و این کمپانی هنوز مانده که با عینک های دیجیتال اش به تیتر یک خبرگزاری ها تبدیل شود.

به این ترتیب، گفته شده که اینتل قصد تعطیل کردن بخش عظیمی از New Devices Group را دارد، بخشی که با هدف ورود به بازار محصولات پوشیدنی دیجیتال تشکیل شده بود، و حتی احتمال تعطیلی کامل این بخش هم وجود دارد. این کمپانی از همین حالا اجازه داده تا کارکنان اش از تغییرات پیش رو باخبر شوند، و بسیاری از آن ها انتظار دارند تا در هفته های جاری کار خود را از دست بدهند.

بر اساس گزارش سه ماهه IDC، بازار ساعت های هوشمند در یک نگاه سالانه نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته با افتی ۵۱.۶ درصدی در زمینه عرضه به بازار مواجه بوده است. این “افت شدید” به خاطر کمبود نوآوری و البته عدم علاقه مشتریان به این دسته از محصولات بوده است. اپل حس و حال و ظاهر ساعت هوشمند خود را نگه داشت و در ماه سپتامبر اپل واچ ۲ (Apple Watch 2) را به بازار عرضه کرد، در حالی که گوگل عرضه اندروید ور ۲ (Android Wear 2) را به ابتدای سال ۲۰۱۷ موکول کرد. علاوه بر آن، بسیاری از مشتریان هنوز هدف از خرید یک ساعت هوشمند را درک نمی کنند، مگر آن که آن محصول یک سیستم پیگیر فیتنس قوی داشته باشد و سازنده به خوبی هدف از تولید آن را به مخاطب فهمانده باشد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید