عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی رونمایی شد - تکفارس 
عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی رونمایی شد - تکفارس 
عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی رونمایی شد - تکفارس 

عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی رونمایی شد

فرزاد اسرافیلی
۷ فروردین ۱۴۰۳ - 11:47
عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی

شیائومی از عرضه جدیدترین عینک صوتی هوشمند Mijia خود طبق برنامه ریزی صورت گرفته در چین خبر داد. این عینک هوشمند به طور یکپارچه قابلیت‌های صوتی را با قابلیت‌های ظاهری ترکیب می‌کند و ترکیبی بی‌نظیری از فناوری و مد را ارائه می‌دهد.

عینک صوتی هوشمند Mijia با طراحی قابل تنظیم مجهز به شش قاب قابل تعویض می‌باشد. حتی در صورت نیاز، می‌توان عینک را مطابق با نیازهای بینایی خود تنظیم کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت اصلی این عینک بخش صوت آن است. این عینک از فناوری هدایت هوا برای رساندن صدا به کانال‌های گوش استفاده می‌کنند. در داخل این عینک بلندگوهای اولتراسونیک قرار دارند که از الگوریتم ساختار حفره صدای فیوژن برای ارائه صوتی واضح و فراگیر بهره می‌گیرند.

عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی

علاوه بر این، فناوری نشت صدا در حین تماس از دیگر ویژگی‌های این عینک هوشمند است. همچنین کاهش نویز حین تماس کیفیت ارتباطی مطلوب را برای کاربران تضمین می‌کند.

عمر باتری این عینک قابل توجه است، به طوری که می‌تواند تا ۱۰ ساعت پخش موسیقی، ۷ ساعت مکالمه تلفنی، ۲۴ ساعت استفاده را پشتیبانی کند و به مدت بیش از ۱۱ روز در حالت استندبای باقی بماند.این عینک را می‌توان به راحتی از طریق یک نقطه تماس مغناطیسی روی دسته عینک شارژ کرد.

عینک صوتی هوشمند Mijia بسیار سبک وزن بوده و تنها ۳۷.۷ گرم وزن دارد و دارای ویژگی‌های ارگونومیک مانند پدهای بینی با قابلیت تنظیم مستقل و یک لولای جداشدنی است. همچنین این عینک به لطفا داشتن قابلیت تشخیص هوشمند، به محض برداشتن عینک به طور خودکار پخش موسیقی را قطع می‌کند.

عینک صوتی هوشمند Mijia شیائومی

 علاوه بر این، دسته عینک از کنترل‌های حرکتی بصری پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند پخش یا قطع موسیقی، تنظیم صدا، تغییر آهنگ‌ها و موارد دیگر را انجام دهند. کاربران همچنین قادر خواهند بود از طریق دستیارهای صوتی سازگار با عینک تعامل داشته باشند.

عینک صوتی هوشمند شیائومی میجیا از ۲۷ مارس تا ۱۰ آوریل برای تامین مالی جمعی از طریق فروشگاه شیائومی یوپین در چین در دسترس خواهد بود. قیمت برای دوره تامین مالی جمعی ۴۵۹ یوان (حدود ۶۳ دلار) تعیین شده است، قیمت پس از اتمام تامین مالی ۵۹۹ یوان (حدود ۸۳ دلار) خواهد بود. شیائومی جزئیات در دسترس بودن این عینک را پس از تامین مالی جمعی اعلام خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید