افشای جزئیات تازه درباره شیائومی ۱۴T پرو - تکفارس 
افشای جزئیات تازه درباره شیائومی ۱۴T پرو - تکفارس 
افشای جزئیات تازه درباره شیائومی ۱۴T پرو - تکفارس 

افشای جزئیات تازه درباره شیائومی ۱۴T پرو

م.عبدالهی
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - 15:21
شیائومی 14T پرو

عرضه شیائومی ۱۴T پرو و ردمی K70 اولترا احتمالاً طی چند ماه آتی است. با این حال، این دو با شماره مدل‌های مشابه دیده شده‌اند که نشان دهنده آن است که هر دو گوشی هوشمند در تاریخی از تابستان عرضه خواهند شد. 

در حالی که شیائومی هم اکنون سه مدل مختلف از ردمی K70 را به فروش میرساند، این شرکت هنوز جایگزینی برای ردمی K60 اولترا در نظر نگرفته است. با این وجود شایعات بسیاری مبنی بر مدل احتمالی ردمی K70 اولترا وجود دارد. برای مثال  انتظار می‌رود این دستگاه با دایمنسیتی ۹۳۰۰ عرضه شود که جایگزین مستقیم دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس است و در گوشی ردمی K60 اولترا به کار رفته است. 

شیائومی 14T پرو

علاوه بر این شایعه شده است که ردمی K70 اولترا پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ را به همراه ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T و نمایشگر OLED ترکیب می‌کند که نه تنها رزولوشن ۱۲۲۰p، بلکه نرخ تازه سازی ۱۲۰hz و حداکثر روشنایی تا ۵۰۰۰nit را ارائه میدهد. مطابق رسانه GSMChina ردمی K70 اولترا تحت اسم رمز rothko و ۲۳۰۷۸RKD5C در حال توسعه است و پسوند C به این معناست که این نسخه مربوط به منطقه چین میباشد. بر حسب اتفاق این رسانه اسم رمزهای ۲۴۰۷FPN8EG و ۲۴۰۷FPN8ER را رؤیت کرده و تاکید میکند که نسخه‌های جهانی و ژاپنی ردمی K70 اولترا هستند. 

شیائومی 14T پرو

همانطور که اسکرین شات زیر نشان میدهد ۲۴۰۷FPN8EG و ۲۴۰۷FPN8ER با نام تجاری شیائومی ۱۴T پرو مرتبط هستند. برای مثال ردمی K60 اولترا با شماره مدل ۲۳۰۷۸RKD5C شناخته میشود. اما این دستگاه تا آگوست ۲۰۲۳ عرضه نشد. بر حسب قیاس، شیائومی عرضه نسخه فرعی و جهانی K60 اولترا یعنی شیائومی ۱۳T پرو را یک ماه دیگر عقب انداخت تا همزمان با مدل ارزانتر شیائومی ۱۳T در سپتامبر عرضه کند.

شیائومی 14T پرو

بنابراین با اینکه عدد ۲۴۰۷ در تمام مد‌ل‌ها اشاره می‌کند که شیائومی قصد دارد ردمی K70 اولترا و شیائومی ۱۴T پرو را در جولای ۲۰۲۴ عرضه کند، هیچ تضمینی مبنی بر اینکه هیچ یک از این دو دستگاه در این بازه زمانی آماده عرضه باشند، وجود ندارد. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید