بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ - تکفارس 
بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ - تکفارس 
بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ - تکفارس 

بهترین قاب‌های آیفون ۱۴

تکفارس
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 00:13
بهترین قاب‌های آیفون ۱۴ - تکفارس 

بدون شک یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی گوشی قاب آن است. نه تنها مهم‌ترین لوازم جانبی بلکه شیک‌ترین اکسسوری گوشی که می‌توانید روی آن نصب کنید، کاور Apple iPhone 14 است. مطمئناً می‌دانید که بدون کاور هر لحظه امکان آسیب دیدن موبایل‌تان وجود دارد. کمترین اتفاق ممکن افتادن خط و خش‌های ریز و درشت روی بدنه‌ی زیبای گوشی خواهد بود. چه بسا که با افتادن گوشی ممکن است ضربه اساسی به آن وارد شود. با اینکه آیفون ۱۴ ظاهر سخت و محکمی دارد، ولی یک ضربه هم می‌تواند کار آن را بسازد. پس قبل از هر اتفاقی بهتر است به فکر تهیه کاور گوشی آیفون باشید. حتماً این سوال برای‌تان پیش آمده که بهترین قاب گوشی اپل آیفون ۱۴ کدام است؟ اگر دوست دارید در این مورد اطلاعات کاملی کسب کنید، پس این مطلب را از دست ندهید.

طراحی قاب گوشی اپل آیفون ۱۴

هر بار که قصد خرید قابی را دارید اولین چیزی که توجه‌تان را جلب می‌کند، ظاهر آن است. در خرید گوشی اپل آیفون ۱۴ هر کس سلیقه منحصر به فرد مخصوص به خودش را دارد. البته که گستردگی طرح و رنگ قاب آیفون ۱۴ انتخاب را برای همه مشکل کرده است. بنابراین بهترین کار این است که قابی متناسب با استایل‌تان انتخاب کنید.

پس اگر استایل کلاسیکی دارید، می‌توانید از کیف چرمی گوشی Apple iPhone 14 یا قاب گوشی چرم آیفون ۱۴ استفاده کنید. اگر علاقمند هستید لوکس و متفاوت به نظر برسید، قاب سوارسکی گوشی اپل آیفون Apple iPhone 14یا قاب طرح جوب Bomboo بهترین انتخاب ممکن خواهند بود.

قاب‌های اسپرت و طرح دار برند نیلکین، K-ZDOO یا Case Tify را می‌توانید با استایل اسپورت‌تان هماهنگ کنید. اما اگر قابی برای استفاده‌ی روزانه می‌خواهید قاب‌های سیلیکونی اپل آیفون ۱۴ یا قاب‌های مات New Skin ایده‌آل به نظر می‌رسند. در نهایت اگر جز افرادی هستید که علاقه‌ای به استفاده از کاور گوشی آیفون ۱۴ ندارید، کاور شفاف گوشی اپل iPhone 14گوشی همانی است که به دنبالش هستید. چون علاوه بر نمایش ظاهر و طراحی گوشی از آن محافظت هم می‌کند.

جنس قاب گوشی اپل آیفون ۱۴

برای ساخت کاور اپل آیفون ۱۴ از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود. برخی از این متریال‌ها بسیار منعطف و سبک هستند. برخی دیگر دوام بالایی دارند. گاهی اوقات هم در ساخت قاب‌ها از ترکیب چند متریال مختلف استفاده می‌شود تا به بهترین شکل از بدنه گوشی محافظت شود.

یکی از بهترین متریال‌ها چرم است. اکثر ‌چرم‌های مورد استفاده در ساخت قاب‌ها از نوع چرم PU یا همان چرم مصنوعی هستند. کاور چرمی گوشی اپل Apple iPhone 14 تا سال‌های سال به همان شکل روز اول باقی می‌ماند. این قاب‌ها به خاطر ساختاری که دارند، جریان هوا را به خوبی منتقل می‌کنند. بدین ترتیب در استفاده‌های طولانی مدت دمای گوشی افزایش پیدا نمی‌کند. در تولید قاب‌های چرمی از متریال‌های دیگری مثل پلاستیک TPU استفاده می‌شود تا به دوام بیشتر آن کمک کند.

پلاستیک TPU، پلاستیکی نرم و منعطف است که به طرز فوق‌العاده‌ای اثر ضربه را خنثی می‌کند. به ندرت خط و خش می‌گیرد و امنیت بدنه‌ی گوشی را تامین می‌کند. این متریال در ترکیب با سایر مواد اولیه یا به تنهایی در ساخت قاب مصرف می‌شود. مانند قاب‌های ژله‌ای شفاف یا طرح دار و رنگی از همین نوع هستند.

نوع دیگری از پلاستیک‌ها هستند که به آنها پلاستیک سخت یا PC گفته می‌شود. قاب‌های پلی کربنات گوشی اپل آیفون ۱۴ نمونه‌ای از این قاب‌ها هستند. پلاستیک سخت انعطاف بالایی ندارد ولی در برابر فشار حاصل ضربه را به خوبی دوام می‌آورد. بسیاری از برندها از ترکیب پلاستیک سخت و نرم برای تولید اکثر قاب‌ها استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از محبوب‌ترین قاب‌ها، قاب‌های سیلیکونی هستند که در ساخت آنها از ماده‌ای به همین نام استفاده می‌شود. سیلیکون‌ ماده‌‌ای منعطف است که با لمس آن حس خوشایندی تجربه می‌کنید. همین ویژگی باعث شده که اثر ضربه و شوک را به خوبی دفع و از خط و خش گرفتن بدنه گوشی جلوگیری کند.

سایر ویژگی‌های قاب گوشی اپل آیفون ۱۴

  • جدا از متریال سازنده قاب‌ها، برای انتخاب بهترین قاب آیفون ۱۴ فاکتورهای دیگری را هم باید در نظر بگیرید. اولین موردی که باید به آن توجه کنید سایز و ابعاد قاب است. اگر ابعاد قاب با ابعاد گوشی همخوانی نداشته باشد، در جدا کردن و نصب آن به مشکل برمی‌خورید.
  • علاوه بر ابعاد طراحی قاب هم باید متناسب با طراحی گوشی باشد. در غیر این صورت کار با دکمه‌ها و یا شارژ گوشی به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. برش‌های روی قاب باید به درستی در محل قرارگیری لنزهای دوربین، دکمه‌ها و پورت شارژ تعبیه شده باشند.
  • سطح محافظتی قاب‌ها هم از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید. محافظت قاب‌ها با توجه به طراحی آنها متفاوت است. اما در اکثر آنها لبه‌های قاب در اطراف ال‌سی‌دی را کمی برجسته‌تر و با ارتفاع جزئی‌تر طراحی کردند تا در صورت افتادن گوشی ضربه به طور مستقیم به ال سی دی آن وارد نشود. مثال دیگر کیف چرمی آیفون ۱۴ دارای پوشش ۳۶۰ درجه است. یعنی روی ال سی دی موبایلتان را هم پوشش می‌دهد. به طوری که برای استفاده از گوشی باید کیف را باز کنید.
  • قابی مطمئن که علاوه بر ال سی دی از لنزهای دوربین هم محافظت می‌کنند. برخی قاب‌ها با ایجاد پوششی در اطراف لنزها از آسیب دیدن آنها جلوگیری به عمل می‌آورند. نوعی دیگر از قاب‌ها، دارای درپوش کشویی روی قسمت لنز دوربین هستند که حداکثر امنیت را برای این قسمت حساس و شکننده تامین می‌کنند.
  • طراحی ارگونومیک، راحتی و سبکی جزو سایر ویژگی‌های یک قاب مطمئن هستند . اما اگر انتظار بیشتری از یک قاب دارید، پیشنهاد ما قاب‌های مگ سیف دار گوشی اپل آیفون ۱۴ هستند. به کمک این قاب‌ها می‌توانید بدون اتصال سیمی با شارژهای بی‌سیم موبایل‌تان را شارژ کنید.

نکات پایانی

حال با دانستن این نکات بدون دردسر می‌توانید بهترین کاور گوشی اپل آیفون ۱۴ را تشخیص دهید. پس بدون معطلی به فروشگاه اینترنتی استایل آپ سر بزنید. در این فروشگاه بدون دغدغه می‌توانید قاب‌های مختلف را مشاهده کنید. ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها را مطالعه و قیمت‌ها را مقایسه کنید. در نهایت خریدی مطمئن را تجربه داشته باشید. ما در استایل آپ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات و پاسخ به سوالات‌تان هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید