بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 
بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 
بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 

بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟

تکفارس
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 00:12
بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 

امروزه مدل های متنوعی از تبلت ها و آیپدها به بازار جهانی عرضه شده اند که با توجه به مشخصاتی که دارند در کنار کاربری متنوع می توان از آنها برای سنگین ترین گیم ها نیز استفاده کرد. اما از آنجایی که تبلت های مخصوص گیم باید دارای مشخصات قوی با نمایشگرهای بزرگ و ایدئال برای اجرای یک بازی مهیج و واقعی باشند، در این مقاله ما با معرفی بهترین تبلت های گیمینگ امکان یک انتخاب فوق العاده را برای اجرایی کردن سنگین ترین و هیجانی ترین بازی های شما فراهم کرده ایم.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ (۲۰۲۲)، از بهترین تبلت های گیمینگ اپل

آپید پرو ۱۲.۹ اینچ یکی از پرچم داران جدید اپل است که با توجه به قابلیت ها و پردازشگر قدرتمندی که دارد به یکی از بهترین تبلت های گیمینگ تبدیل شده است. این تبلت با برخورداری از پردازنده M2 در سریع ترین زمان ممکن می تواند سنگین ترین دادها را پردازش کند و یک بازی هیجان انگیز را برای شما به اجرا در آورد. نمایشگر این آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۲ از تکنولوژی Mini LED پیروی می کند که با توجه به تراکم پیکسل هایی که ایجاد می کند روشنایی ۱۶۰۰ نیت را در هنگام بازی برای شما در پی دارد. به طوری که صحنه های بازی واقعی تر و روشن تر از آنچه که هست برای شما پدیدار می شود.
یکی از مهم ترین دلایلی که سبب شده تا کاربران بسیاری خرید ipad pro را ترجیح دهند، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز این آیپد است که سبب شده تا با سرعت قابل ملاحظه ای صحنه های موجود در بازی را مشاهده کنند و در اجرای بازی مشکلی از لحاظ تاری دید، لگ و مکث نداشته باشند. از دیگر امکانات این بهترین تبلت گیمینگ صوت فوق العاده و بسیار واضح آن است که موجب شده تا شما با صدایی دیجیتالی و فراگیر بازی خود را شروع و به اتمام برسانید.

بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 

تجربه یک دوئل جنگی با تبلت گلکسی تب اس ۹ اولترا

یکی دیگر از بهترین تبلت های گیمینگ که هم اکنون در بازار موجود است و شما برای اجرایی کردن بازی های خود می توانید آن را خریداری کنید، تبلت سامسونگ Tab S9 Ultra است. این غول سامسونگ با دارا بودن صفحه نمایش ۱۴.۹ اینچ اجرایی کردن بازی ها را در حد واقعیت برای کاربران ممکن کرده است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز این تبلت گیمینگ موجب شده تا شما بدون حتی لحظه ای تأخیر صحنه های بازی را مشاهده کنید. رزولوشن ۲۹۶۰ × ۱۸۴۸ که برای این تبلت گلکسی سامسونگ در نظر گرفته شده است، جزئیات را در صحنه های بازی با بهترین وضوح نمایش می دهد. البته طراحی فناوری Vision Booster از مهم ترین دلایلی است که باعث شده تا نمایش رنگ ها با دقت خاصی حتی در محیط های بسیار روشن در اختیار کاربران قرار گیرد.
سامسونگ برای پخش یک صدای فراگیر و همه جانبه از اسپیکرهای چهارگانه در این تبلت S9 Ultra بهره برده است که می توانند در هنگام بازی صدای ضرب و شتم یا پرتاب گلوله را بسیار طبیعی و با وضوح بی نظیری برای کاربر پخش کنند. این تبلت گلکسی سامسونگ از تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می کند که در حافظه های متنوعی در بازار موجود است. یکی از موادی که باید در مورد این تبلت گلکسی Tab S9 Ultraذکر کنید، قیمت بالای این محصول است که سبب شده تا خرید آن برای تمام افراد با هر میزان درآمد امکان پذیر نشود. البته اگر شما قصد خرید تبلت ارزان با مشخصات بهتر را داشته باشید مدل Tab S8 Plus می تواند پیشنهاد بهتری باشد.

بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 

پایان یک بُرد واقعی با سرفیس پرو ۹ مایکروسافت، بهترین تبلت گیمینگ

در بین بهترین تبلت های گیمینگ که امروزه در بین کاربران محبوب شده اند می توان اشاره کرد به اَبر قدرت مایکروسافت، سرفیس پرو ۹. این تبلت رده بالا و گران قیمت مایکروسافت قادر است تا با پردازش حتی سنگین ترین بازی ها یک برد واقعی و خوشایند را برای شما به ارمغان داشته باشد. یکی از ویژگی های جالب این تبلت مایکروسافت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز و امکان اتصال به موس و کیبورد است که موجب شده تا با کاربری راحت تری بازی های منتخب خود را به پایان برسانید.
پردازنده این تبلت صدر نشین Microsoft Pro9 Surface نسل ۱۲ اینتل Core i7 است که بهترین پردازش را در هنگام بازی های سنگین برای شما به دنبال خواهد داشت. این تبلت دارای سایز ۱۳ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۲۸۸۰ در تراکم ۲۶۷ پیکسل در هر اینچ است که موجب شده تا شما با کیفیت منحصر به فرد و وضوح خارق العاده به اجرای بازی خود بپردازید. نرخ رفرش ریت این محصول مایکروسافت ۱۲۰ هرتز است که به سبب آن شما صحنه های بازی را بدون لگ، بدون مکث با دید بسیار واضح و همچنین با سرعت قابل تأملی می بینید.
البته اگر از آن دسته کاربران هستید که قصد دارید به جای تبلت یک گوشی قدرتمند را در این رِنج قیمت خریداری کنید که هم بشود با آن بازی کرد و هم از دیگر قابلیت های آن بهره ببرید، انتخاب گوشی آیفون ۱۵ پرومکس یک پیشنهاد معرکه است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت گوشی آیفون ۱۵ در مدل پرومکس با حافظه های بالا قطعاً هزینه بیشتری را روی دست شما خواهد گذاشت.

بهترین تبلت گیمینگ بازار ایران چیست؟ - تکفارس 

خرید بهترین تبلت های گیمینگ اصل موجود در آترین کالا

تبلت ها به دلیل جا به جایی راحت و هچنین ویژگی های فوق العاده ای که دارند امروزه به یکی از پر طرفدارترین محصولات در بین کاربران علی الخصوص نوجوانان و جوانانی که به گیم علاقه مند هستند، تبدیل شده اند. با این حال انتخاب بهترین تبلت گیمینگ برای گیمرها باید با توجه به نیازها و انتظارات کاربران و همچنین بودجه در نظر گرفته شده انجام شود. البته ما نیز این موضوع را در نظر گرفته و مجموعه ای از بهترین تبلت و آیپد موجود در بازار را در فروشگاه آترین کالا در اختیار کاربران قرار داده ایم. در صورت تمایل به خرید می توانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی ۱۸ ماه، ارسال سریع و بهترین قیمت، سفارش خود را به ثبت برسانند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید