فاش شد: ردمی K70 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: ردمی K70 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: ردمی K70 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: ردمی K70 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود

افشین نوری
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 18:11
ردمی K70

ردمی به‌عنوان زیرمجموعه شیائومی احتمالا به‌زودی گوشی‌های سری K70 را معرفی خواهد کرد. حالا یکی از مدیران شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای این سری اشاره کرده‌اند.

لو وایبینگ، رئیس شیائومی چین و مدیر ردمی در شبکه اجتماعی ویبو ضمن تحسین از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به خاطر عملکرد فوق‌العاده و کارایی عالی‌اش، آن را گزینه ردمی برای پرچمدار سال ۲۰۲۳ خود نامیده است.

او همچنین این سوال را پرسیده که آیا اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد توانست موفقیت اسنپدراگون ۸۷۰ را مجددا تکرار کند.

ردمی K70

در حالیکه وایبینگ به طور مستقیم به ردمی K70 اشاره نکرده است، اما به نظر می‌رسد که منظور او در واقع این گوشی هوشمند است.

ماه گذشته، ردمی رسما اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را برای سری K70 تائید کرده بود که احتمالا شاهد استفاده از آن در K70 پرو خواهیم بود.

اخیرا شاهد افشای رندرهای این گوشی با صفحه‌نمایش تخت و بریدگی هول‌پانچ در وسط بودیم که از هر طرف با حاشیه‌های باریک احاطه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی دارای طراحی جعبه‌ای خواهد بود و در پنل پشتی آن یک جزیره دوربین مستطیلی‌شکل وجود خواهد داشت که کمی بیرون زده است و سه سنسور دوربین و یک فلاش LED در آن وجود دارند. این طراحی دوربین ما را به یاد پوکو می‌اندازد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست گوشی قرار دارند.

گفتنی است در سری قبلی K60 نیز مدل پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کرد، در حالیکه مدل K60 مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بود. همچنین منبع تغذیه K70 و K70 پرو به‌ترتیب باتری های ۵۰۰۰ و ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود. سری K70 سیستم عامل اندروید ۱۴ را در کنار رابط کاربری HyperOS اجرا خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری ردمی K70 در سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E معرفی شود. مدل ردمی K70 پرو با داشتن تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهترین مدل این سری خواهد بود.

در مقابل، ردمی K70 با تراشه نسل دوم اسنپدراگون ۸، عملکرد مشابهی را با قیمتی پایین‌تر ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود ردمی K70E اولین گوشی‌ای باشد که از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید