سرعت شارژ سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
سرعت شارژ سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
سرعت شارژ سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

سرعت شارژ سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - 11:58
گلکسی S24

سامسونگ خود را برای معرفی سری در سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند و حالا سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا تائیدیه ۳C را دریافت کرده‌اند.

طبق اسناد ۳C گوشی گلکسی S24 اولترا (SM-S9280) از شارژ سریع ۴۵ وات ، گلکسی S24 (SM-S9210) از شارژ سریع ۲۵ وات و گلکسی S24 پلاس (SM-S9260) از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند. همچنین هر سه مدل از اتصال ۵G پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که سری گلکسی S24 به چه تراشه‌ای مجهز خواهند شد. همه مدل‌های گلکسی S23 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی استفاده می‌کردند، اما گفته می‌شود که سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در برخی مدل‌های گلکسی S24 و از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی در ایالات متحده و چین استفاده خواهد کرد.

گلکسی S24

یک افشاگر به نام Ice Universe گفته است که گلکسی S24 اولترا مجهز به یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با اسنسور بهینه‌سازی شده ISOCELL HP2 200 خواهد بود. این گوشی احتمالا از یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با روشنایی ۲۵۰۰ نیت که ۴۳ درصد بیشتر از روشنایی ۱۷۵۰ نیت نمایشگر گلکسی S23 اولترا است بهره خواهد برد.

طبق اطلاعاتی که اخیرا یک افشاگر مطرح به نام Ice Universe فاش کرده بود سری سامسونگ گلکسی S24 در اروپا به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد. اما اطلاعات جدید نشان می دهند که گلکسی S24 اولترا نسخه اگزینوس ۲۴۰۰ نخواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که Setsuna Digital فاش کرده فقط مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهند بود. به گفته این افشاگر، گلکسی S24 اولترا، صرف نظر از بازار، فقط از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد.

به این ترتیب، گلکسی S24 اولترا در همه بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی عرضه خواهد شد. در مقابل، گلکسی S24 و S24+ بسته به بازار با اگزینوس ۲۴۰۰ یا تسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی عرضه خواهند شد.

طبق گزارش امروز، نسخه پایه گلکسی S24 اولترا دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اما حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی آن در مقایسه با ظرفیت ۱ ترابایتی S23 اولترا به ۲ ترابایت افزایش خواهد یافت. برای یادآوری، S23 اولترا در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه شده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید