مشخصات و تاریخ عرضه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اعلام شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ عرضه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اعلام شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ عرضه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اعلام شد - تکفارس 

مشخصات و تاریخ عرضه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اعلام شد

مهدی حلوائی
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - 09:48
ردمی نوت 13 پرو پلاس

ردمی امروز رسماً اعلام کرد که گوشی‌های سری نوت ۱۳ را در ماه جاری میلادی در کشور چین معرفی می‌کند. این شرکت همچنین پوستری از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس منتشر کرد که مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش‌های قبلی، سری ردمی نوت ۱۳ شامل سه نسخه‌ی پایه، پرو و پرو پلاس خواهد شد اما پوستر منتشرشده توسط ردمی تنها جزئیات سخت‌افزاری نسخه‌ی آخر را فاش کرده است. با توجه به این پوستر، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و حسگر سفارشی سامسونگ ایزوسل HP3 دیسکاوری ادیشن بهره می‌برد که سایز آن ۱/۱.۴ اینچ می‌باشد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

گفته می‌شود که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس سریع‌ترین مدل در بین دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خواهد بود. گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی نسخه‌ی پروی ردمی نوت ۱۳ از همین دوربین اشاره داشته‌اند. مدیرعامل ردمی اعلام کرده که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ بار دیگر بهترین عملکرد دوربین را در بین‌ گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار ارائه خواهند داد.

برای رسیدن به این هدف، ردمی با شرکت مدیاتک همکاری کرده تا معماری تصویربرداری گوشی‌های خود را چه از نظر نرم‌افزاری و چه از نظر سخت‌افزاری بهینه‌سازی کند. سری ردمی نوت ۱۳ همچنین به لطف استفاده از فناوری‌ شرکت شیائومی، تجربه‌ی عکاسی فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه خواهند داد.

پوستر منتشرشده توسط ردمی تایید می‌کند که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس اولین دستگاهی خواهد بود که به تراشه‌ی ۴ نانومتری جدید دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترای شرکت مدیاتک مجهز شده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، این تراشه دارای ۸ هسته‌ شامل ۲ هسته‌ی A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی A510 شده و از تراشه‌ی گرافیکی Mali-G610 شرکت آرم و پردازنده‌ی هوش مصنوعی APU 650 بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید