نسخه جدید پوکو C51 معرفی شد - تکفارس 
نسخه جدید پوکو C51 معرفی شد - تکفارس 
نسخه جدید پوکو C51 معرفی شد - تکفارس 

نسخه جدید پوکو C51 معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - 10:16
پوکو C51

شیائومی در ماه آپریل پوکو C51 را به عنوان ارزان‌ترین گوشی خود معرفی کرد. این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. حالا امروز نسخه‌ی جدید این دستگاه در کشور هند معرفی شده که ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی آن بیشتر است.

مطالب مرتبط:

نسخه‌ی جدید پوکو C51 به ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۵ گیگابایت رم مجازی مجهز شده و قیمت آن ۸،۹۹۹ روپیه (معادل ۱۰۹ دلار) می‌باشد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی در دو رنگ بنفش و مشکی تولید شده و قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به بازار عرضه شود. علی‌رغم معرفی این گوشی، نسخه‌ی قبلی پوکو C51 کماکان با همان قیمت قدیمی به فروش خواهد رسید.

پوکو C51

پوکو C51 از نمایشگر ال سی دی ۶.۵۲ اینچی با وضوح +HD، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و نسبت ابعاد ۲۰:۹ بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌شود. پوکو در پنل پشتی این گوشی از یک حسگر اثر انگشت نیز استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ واتی و پشتیبانی آن از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد.

پوکو C51 همچنین به تراشه‌ی هیلیو G36 شرکت مدیاتک مجهز شده و از رم LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی eMMC استفاده می‌کند. این گوشی اقتصادی همچنین از فناوری وای فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و جی پی اس نیز پشتیبانی کرده و دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌باشد. با توجه به این مشخصات، به‌نظر می‌رسد که پوکو C1 همان ردمی +A2 است که در هند با نام دیگری عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید