پوکو M6 پرو با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد - تکفارس 
پوکو M6 پرو با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد - تکفارس 
پوکو M6 پرو با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد - تکفارس 

پوکو M6 پرو با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد

افشین نوری
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 17:23
پوکو M6 پرو

پوکو همانطور که وعده داده بود از گوشی پوکو M6 پرو رونمایی کرد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ است و در دو ترکیب حافظه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی ارائه شده است. یک اسلات microSD نیز برای افزایش حافظه داخلی تا ۱ ترابایت وجود دارد. اگرچه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ یک تراشه پایه است، اما می‌تواند اکثر اپلیکیشن‌ها را روان اجرا کند. دوربین M6 پرو هم برای گذاشتن عکس در شبکه‌های اجتماعی به اندازه کافی خوب خواهد بود.

گوشی جدید پوکو سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری MIUI 14 اجرا می‌کند و قرار است دو ارتقا اصلی اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند.

پوکو M6 پرو

پوکو M6 پرو دارای نمایشگر ۶.۷۹ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰p است و از حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و نرخ تاچ سمپلینگ ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین روی نمایشگر آن از پوشش گوریلا گلس کورنینگ استفاده شده اما پوکو اشاره‌ای به نوع این پوشش نکرده است.

یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل هول پانچ مرکزی بالای نمایشگر این گوشی وجود دارد و در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. از طرفی، منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات است.

سایر قابلیت‌های پوکو M6 پرو شامل اتصال ۵G، یک IR Blaster، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثر انگشت کناری می‌شوند. این گوشی همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که پوکو M6 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی ۱۲ ۵G است که اخیرا در هند معرفی شد.

پوکو M6 پرو از تاریخ ۹ آگوست از طریق فروشگاه Flipkart عرضه خواهد شد و  قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی آن ۱۳۵ دلار و قیمت نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۶۰ دلار است.

پوکو اخیرا گوشی‌های سری پوکو F5 را در دو مدل پوکو F5 و F5 پرو معرفی کرده بود. پوکو F5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و سه ترکیب حافظه داخلی است. این گوشی در اصل نسخه ری‌برند شده ردمی K60 است، اما از یک باتری کوچکتر و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۲۶ppi و نرخ تاچ سمپلینگ ۴۸۰ هرتز است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن و یک محافظ گوریلا گلس ۵ روی آن وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید