پوکو M6 پرو ۵G به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
پوکو M6 پرو ۵G به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
پوکو M6 پرو ۵G به‌زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

پوکو M6 پرو ۵G به‌زودی معرفی می‌شود

افشین نوری
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 11:12
پوکو

شیائومی قرار است گوشی پوکو M6 پرو ۵G را معرفی کند اما تاکنون هیچ یک از تیزرهای قبلی این شرکت تاریخ معرفی آن را تایید نکرده اند. حالا شیائومی تاریخ رونمایی رسمی آن اعلام کرده است. این گوشی در تاریخ ۵ آگوست رونمایی خواهد شد.

هرچند شیائومی مشخصات پوکو M6 پرو ۵G را فاش نکرده، اما گزارش‌های قبلی برخی از مشخصات کلیدی آن را منتشر کرده‌اند. یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی پشتیبانی از اتصال ۵G است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این گوشی مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی خود خواهد بود. با توجه به طراحی این گوشی می‌توان شباهت آن به ردمی ۱۲ ۵G را مشاهده کرد. بنابراین، پوکو M6 پرو ۵G ممکن است نسخه تغییر نام یافته ردمی ۱۲ ۵G باشد.

ردمی ۱۲ ۵G اخیرا با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معرفی شد. پوکو M6 پرو ۵G هم مثل این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشت و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

اگرچه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ یک تراشه پایه است، اما می‌تواند اکثر اپلیکیشن‌ها را روان اجرا کند. دوربین M6 پرو هم برای گذاشتن عکس در شبکه‌های اجتماعی به اندازه کافی خوب خواهد بود.

پوکو اخیرا گوشی‌های سری پوکو F5 را در دو مدل پوکو F5 و F5 پرو معرفی کرده بود. پوکو F5 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و سه ترکیب حافظه داخلی است. این گوشی در اصل نسخه ری‌برند شده ردمی K60 است، اما از یک باتری کوچکتر و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح WQHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۲۶ppi و نرخ تاچ سمپلینگ ۴۸۰ هرتز است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر آن و یک محافظ گوریلا گلس ۵ روی آن وجود دارد.

در مقابل، ین گوشی از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ پلاس با حداکثر فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و نمایشگر آن یک پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتر و وضوح ۱۰۸۰p است.

دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند و قابلیت لرزشگیر OIS و EIS در این گوشی نیز ارائه شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید