وکلای سم بنکمن فراید خواستار آزادی موقت او پیش از محاکمه ماه اکتبر شدند - تکفارس 
وکلای سم بنکمن فراید خواستار آزادی موقت او پیش از محاکمه ماه اکتبر شدند - تکفارس 
وکلای سم بنکمن فراید خواستار آزادی موقت او پیش از محاکمه ماه اکتبر شدند - تکفارس 

وکلای سم بنکمن فراید خواستار آزادی موقت او پیش از محاکمه ماه اکتبر شدند

افشین نوری
۶ شهریور ۱۴۰۲ - 08:45
سم بنکمن فراید

وکلای سم بنکمن فراید گفته‌اند که برای آماده‌سازی دفاعیات او، یک درخواست جدید برای آزادی موقت او یا اجازه ملاقات او با تیم حقوقی‌ش به مدت پنج روز در هفته را ارائه کرده‌اند.

طبق گزارش دادستان وزارت دادگستری آمریکا،‌ سم بنکمن چندین بار برای تغییر نظر شاهدان پرونده‌ی خود تلاش کرده و به همین دلیل باید پیش از محاکمه‌ی ماه اکتبر خود به زندان فرستاده شود.

وکلای بنکمن ادعا کرده‌اند که حق بنکمن برای دفاع از خودش با توجه به حضور او در زندان نقض شده و اسنادی که او نیاز به بررسی آن‌ها دارد فقط از طریق آنلاین قابل دسترس هستند.

در نامه وکلای بنکمن آمده است: «به نظر ما هیچ چیزی جز آزادی موقت بنکمن نمی‌تواند مشکلات موجود را برطرف کند و از حق او برای دفاع از خودش محافظت نماید. ما از دادگاه درخواست داریم که در تصمیم قبلی خود تجدیدنظر کند و دستور دهد تا آقای بنکمن به محل پیشنهادی ما در خیابان ۵۰۰ Pearl به مدت پنج روز در هفته آورده شود. همچنین اجازه استفاده از یک لپ تاپ با قابلیت اتصال به اینترنت به او داده شود تا بتواند اسناد و مدارک را با وکلای خود بررسی و ویرایش کند. پرسنل دفاع، در کنار آقای بنکمن حضور خواهند داشت و در پایان جلسه لپ تاپ را از او خواهند گرفت.

گفتنی است قاضی دادگاه اخیرا وثیقه بنکمن را به دلایلی باطل کرده بود. وکلای او حالا درخواست تجدیدنظر داده‌اند و در تلاش هستند تا او را خارج از بازداشت نگه دارند. آن‌ها در نامه خود نوشته‌اند که بنکمن به یک لپ‌ تاپ نیاز دارد تا بتواند از طریق اینترنت، اسناد موجود را بررسی کند و آن‌ها را با وکلای خود به اشتراک بگذارد.

البته بنکمن در حال حاضر به یک لپ‌تاپ دسترسی دارد، اما او فقط شش ساعت در روز و دو روز در هفته می‌تواند از آن استفاده کند که بسیار کم است. در نامه وکلای او آمده است که لپ تاپ فعلی بنکمن دوام باتری محدودی دارد و اتصالش به اینترنت ضعیف است.

به گفته وکلای بنکمن، او طبق متمم ششم قانون اساسی آمریکا حق مشارکت در تهیه دفاعیه و دریافت کمک از وکلای خود را دارد.

منبع: coindesk

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید