بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk - تکفارس 
بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk - تکفارس 
بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk - تکفارس 

بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk

تکفارس
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 15:06
بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk - تکفارس 

پیکز آرت PicsArt به عنوان یک برنامه ویرایشگر عکس و خلاقانه همه کاره و محبوب برای کاربران اندروید ظاهر شده است که ویژگی های زیادی را برای بهبود عکس های شما و بیان جنبه هنری شما ارائه می دهد. PicsArt با یک رابط کاربر پسند و مجموعه‌ای از ابزارها، به گزینه‌ای مناسب برای کسانی تبدیل شده است که به دنبال تغییر تصاویر خود و شرکت در پروژه‌های خلاقانه هستند. 

ویژگی های Picsart

برنامه پیکز آرت مجموعه ای از ابزار و ویژگی ها را ارائه میدهد که هم برای کاربرهای عادی و مبتدی قابل استفاده هست و هم اینکه کاربران حرفه ای را راضی نگه می دارد. که در زیر به بخشی از این ویژگی های منحصر به فرد اشاره میکنیم.

فیلترها و افکت

طیف وسیعی از فیلترها و افکتهای ویژه Picsart gold را روی عکس‌های خود اعمال کنید و حالت و سبک آن‌ها را تغییر دهید.

برش و تغییر اندازه

 عکس‌های خود را برش دهید و اندازه آن را طوری تغییر دهید که با پلتفرم‌های مختلف شبکه های اجتماعی یا ترکیب‌بندی‌های هنری مناسب باشد.

حذف بخش اضافه عکس

توسط ابزار کلون Clone اشیاء ناخواسته یا عناصر تکراری را در تصاویر خود به طور یکپارچه حذف کنید.

براش‌ها و لایه‌ها

 با استفاده از Brushes و لایه‌های مختلف، آثار هنری دیجیتال ایجاد کنید، که امکان طرح‌های پیچیده و لایه‌ای را فراهم می‌کند.

بررسی و دانلود برنامه Picsart Pro Apk - تکفارس 

 متن و استیکر

به تصاویر خودتان متن، برچسب و کلیپ‌پارت اضافه کنید تا آنها را شخصی کنید و یک استوری منحصر به فرد بسازید.

کلاژ Collage Maker

 چندین عکس را در کلاژهای بصری جذاب با گزینه های چیدمان مختلف ترکیب کنید و آنها در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

نسخه های حرفه ای Pro و گلد برنامه Picsart Apk

این برنامه ویرایش عکس محبوب برای اندروید علاوه بر نسخه رایگان، گزینه‌های برتری معروف به PicsArt Pro Apk و PicsArt Gold را نیز ارائه می‌کند. این نسخه‌ها طیف وسیعی از ویژگی‌ها، ابزارها و محتوای پیشرفته را ارائه می‌کنند که به کاربرانی که به دنبال یک تجربه خلاقانه بالا هستند، پاسخ می‌دهد. PicsArt Pro برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند ویرایش عکس و پروژه های خلاقانه خود را به سطح بالاتری برسانند. در سطح بعدی پیکز آرت نسخه طلایی یا گلد Gold را ارائه میدهد که در بالاترین سطح دسترسی به مجموعه عظیم کتابخانه، افکتها و … را به کاربر می دهد. سایت Dlandroid به عنوان یک اپ استور حرفه ای برای ارائه Mod apk دو نسخه پولی این برنامه به صورت مجانی در دسترس کاربران قرار داده تا بدون هیچ هزینه ای تجربه واقعی از نسخه premium این برنامه را داشته باشند. پس از این فرصت استفاده کنید و نسخه اصلی و بدون تبلیغات Ad-free را از ای پی کا مودسیتی دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید