چگونه بهترین معلم خصوصی زبان را انتخاب کنیم؟ - تکفارس 
چگونه بهترین معلم خصوصی زبان را انتخاب کنیم؟ - تکفارس 
چگونه بهترین معلم خصوصی زبان را انتخاب کنیم؟ - تکفارس 

چگونه بهترین معلم خصوصی زبان را انتخاب کنیم؟

تکفارس
۲ مرداد ۱۴۰۲ - 11:50
چگونه بهترین معلم خصوصی زبان را انتخاب کنیم؟ - تکفارس 

از آنجایی که یادگیری زبان در دنیای امروزی از اهمیت بسزایی برخوردار است، بسیاری از زبان آموزان به دنبال روش های سریع و موثر یادگیری زبان هستند. همانطور که می دانید روش های بسیاری برای یادگیری زبان وجود دارد. یکی از این روش ها گذراندن دوره های زبان تحت نظر یک استاد مجرب و خبره است.

ممکن است بسیاری از زبان آموزان دوره های گروهی زبان را برای شرکت در دوره های زبان انتخاب نمایند، اما انتخاب گروهی از زبان آموزان نیز دوره های خصوصی زبان است.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با ویژگی های یک معلم خصوصی خوب و راه های پیدا کردن بهترین معلم خصوصی زبان صحبت کنیم.

ویژگی های یک معلم انگلیسی خوب چیست؟

۱. روش تدریس مناسب استاد و مهارت وی در زبان

یک استاد زبان خبره در وهله ی اول باید مهارت و توانایی صحبت بدون اشکالات گرامری و غلط را داشته باشد و در وهله ی بعدی باید توانایی انتقال مطالب را به زبان آموزان داشته باشد. همچنین یک معلم زبان خوب باید به تمامی مهارت های زبانی بپردازد و تنها بر روی یک بخش تمرکز نکند. به عنوان مقال فقط روی واژگان کار نکند یا فقط تمرکز خود را روی گرامر نگذارد.

۲. استفاده حداقلی از زبان مادری در کلاس

استاد باید بتواند با استفاده حداقلی از زبان مادری در کلاس و صحبت با زبان مورد نظر مطالب را انتقال دهد. با این حال زمانی که دانش اموزی در نقطه ی خاصی ایرادی داشت و متوجه صحبت های استاد نبود، استاد می تواند به رفع اشکال زبان آموز با زبان مادری پرداخته و سپس کلاس را ادامه دهد.

۳. ایجاد انگیزه در زبان آموزان و تلاش در رفع اشکالات آنها

تشویق زبان آموزان و رفع اشکالات آنها با زبانی دلنشین، باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود.

یک استاد زبان ماهر باید بتواند زبان آموزان را به مطالعه بیشتر، مکالمه و مشارکت بیشتر در کلاس سوق دهد.

۴. ارائه ی تکالیف مناسب و تدریس به جای دروس

ارسال تمرین و تکالیف مناسب با مطالب خوانده شده، همچنین تدریس به جای مطالب و دوری از اضافه گویی از ویژگی های یک استاد خوب است.

۵.صبر و دلسوزی استاد

شاید از اساسی ترین و مهمترین ویژگی های یک استاد صبر و دلسوزی وی در برخورد با زبان آموزان است.

در این قسمت از مقاله خواهیم گفت چگونه می توانید استاد زبان خصوصی انتخاب نمایید.

۱.آموزشگاه های زبان

آموزشگاه های مختلف علاوه بر کلاس های گروهی، کلاس های خصوصی نیز برگزار می نمایند.

آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب تهران کلاس های گروهی و خصوصی زبان را به صورت انلاین و حضوری با بهترین اساتید سطح کشور، همچنین با پشتیبانی قوی برگزار می نماید و توصیه ی ما به زبان آموزانی که به دنبال اساتید خبره و مجرب هستند، آموزشگاه دهخدا را پیشنهاد می کنیم. تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی توسط اساتید مجرب در این موسسه انجام می شود.

۲. سایت های معرفی اساتید زبان

عده ای از اساتید هم که مایل به کار کردن با موسسات زبان نیستند، در سایت های معرفی اساتید زبان عضو شده و فعالیت می نمایند. زبان آموزان می توانند با بازدید از این سایت ها و دیدن نظرات سایر زبان آموزان و مقایسه ی اساتید، استاد مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

۴. از سرچ گوگل استفاده کنید

اساتیدی که وبلاگ و سایت شخصی خود را دارند را نیز می توانید در گزینه های انتخابی استاد خود قرار دهید و با سنجیدن محتوا و نظرات صفحات آنها نتیجه ی نهایی را بگیرید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید