لیندا یاکارینو مدیرعامل توییتر درباره اولین روز کاری خود توییت کرد - تکفارس 
لیندا یاکارینو مدیرعامل توییتر درباره اولین روز کاری خود توییت کرد - تکفارس 

لیندا یاکارینو مدیرعامل توییتر درباره اولین روز کاری خود توییت کرد

افشین نوری
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 11:10
لیندا یاکارینو

اخیرا ایلان ماسک خانم لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد و حالا او توییتی درباره اولین روز کار خود در این شرکت منتشر کرده است.

یاکارینو تجربه بسیار زیادی در زمینه تبلیغات دارد و ایلان ماسک امیدوار است که با مدیریت او بتواند درآمدهای توییتر را افزایش بدهد. او سابقه ۱۵ ساله در شرکت Turner Entertainment دارد و توانسته بود به‌عنوان نایب رئیس و مدیر ارشد فروش تبلیغات این شرکت انتخاب شود. او نقش مهمی در بخش مارکتینگ و تبلیغات این شرکت داشته و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

یاکارینو در سال ۲۰۱۱ به شرکت NBCUniversal پیوست و رئیس فروش تبلیغات این شرکت شد. او موفق شد سرویس استریم Peacock را راه‌اندازی کند که بسیار موفق بود و توانست واحد تبلیغات NBCUniversal را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

لیندا یاکارینو

او علاوه بر صنعت رسانه در سازمان‌های دیگری نیز فعال است و برای مثال در سال ۲۰۱۴ به شورای Advertising Council پیوست. یاکارنیو در سال ۲۰۱۸ توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا به عنوان رئیس Council on Sports, Fitness, and Nutrition انتخاب شد .

او همچنین در سال ۲۰۲۱ به عنوان رئیس هیات مدیره Advertising Council انتخاب گردید و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ اسن سمت را داشت. او همچنین با دولت بایدن برای توسعه کمپین واکسن کووید ۱۹ همکاری داشت. او همچنین در بخش Task Force on the Future of Work کنفرانس اقتصاد جهانی برای کمک به دیالوگ جهانی درباره موضوعات مهم نقش داشته است.

با توجه به اینکه ماسک معمولا در همه پروژه‌هایی که مرتبط با او است دخالت مستقیم می‌کند، خیلی‌ها منتظرند ببیند که میزان دخالت او در کارهای یاکارنیو چقدر خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رید که با توجه به سابقه یاکارنیو در بخش تبلیغات، شاهد رشد چشمگیر این بخش در پلتفرم توییتر خواهیم بود.

یاکارنیو همچنین بعد از ترک NBCUniversal گفت که برای او افتخار بزرگی بوده که بخشی از Comcast NBCUniversal بوده است و یک تیم بسیار فوق‌العاده را رهبری کرده است.

در هر حال، خیلی‌ها منتظر هستند ببینند که یاکارینو در توییتر چه اقدامات مهمی انجام خواهد داد و این شرکت را به چه نقطه‌ای خواهد رساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید