ایرباد Nothing Ear 2 معرفی شد - تکفارس 
ایرباد Nothing Ear 2 معرفی شد - تکفارس 
ایرباد Nothing Ear 2 معرفی شد - تکفارس 

ایرباد Nothing Ear 2 معرفی شد

افشین نوری
۳ فروردین ۱۴۰۲ - 12:24
Nothing Ear 2

ایرباد Nothing Ear 2 به عنوان جایگزین Nothing Ear 1 معرفی شد. طراحی این ایرباد تغییر چندانی نکرده است، اما مشخصات آن ارتقا یافته است. 

این ایرباد از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند صداهای Hi-Res را پخش کند. این ایرباد همچنین از پروفایل صوتی شخصی‌سازی شده بهره می‌برد که اجازه کالیبره کردن ایرباد را بعد از تست آن در اپلیکیشن Nothing X خواهد داد.

Nothing Ear 2

ایرباد Nothing Ear 2 از قابلیت نویز کنسلینگ فعال تطابقی بهره می‌برد که می‌تواند نویزهای ناخواسته را حذف کند. این ایرباد مجهز به درایورهای ۱۱.۶ میلیمتری با یک واحد دیافراگم جدید است که از گرافین و پلی اورتان ساخته شده است. 

کیس شارژ این ایرباد می‌تواند تا ۳۶ ساعت دوام بیاورد و امکان شارژ آن از طریق بی‌سیم با سرعت ۲.۵ وات وجود دارد. این ایرباد از Google Fast Pair برای کاربران اندروید و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می‌کند. کیس این ایرباد از استاندارد IP55 و خود ایرباد از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گردغبار بهره می‌برند. 

موسس وان پلاس، کارل پی مدت‌ها پیش و در سال گذشته میلادی تایید کرد که شرکت استارت آپ او با نام ناتینگ (Nothing) کار خود را آغاز کرده است. او مدتی بعد اعلام کرد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی است تا اولین جفت از ایربادهای بی‌سیم خود را طراحی و به بازار عرضه کند.

در نهایت تایید شد که این شرکت به دنبال ساخت یک اکوسیستم از محصولات گوناگون است که در ارتباط با یکدیگر فعالیت خواهند کرد. ایرباد Nothing Ear 2 ا به قیمت ۱۴۹ دلار عرضه شده و پیش‌سفارش آن از طریق وب‌سایت ناتینگ قابل انجام است. فروش رسمی این ایرباد از ۲۸ مارس شروع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید