افزودن امضا به فایل‌‌های PDF در گوگل کروم ممکن می‌شود - تکفارس 
افزودن امضا به فایل‌‌های PDF در گوگل کروم ممکن می‌شود - تکفارس 
افزودن امضا به فایل‌‌های PDF در گوگل کروم ممکن می‌شود - تکفارس 

افزودن امضا به فایل‌‌های PDF در گوگل کروم ممکن می‌شود

محمدامین حیدری
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:44
افزودن امضا به فایل‌‌های PDF در گوگل کروم

به تازگی قابلیت جدیدی در آخرین نسخه بتای گوگل کروم یافت شده است که امکان افزودن امضای دیجیتال به فایل‌های PDF از طریق این مرورگر را فراهم می‌کند.

مروگر گوگل کروم از یک PDF خوان قدرتمند و سریع برخوردار است که کاربران را قادر می‌سازد تا بدون خروج از مرورگر خود یا استفاده از برنامه دیگری، فایل PDF مورد نظر خود را باز کنند. اکنون قابلیت افزودن امضای دیجیتال در آخرین نسخه بتا از این مرورگر رویت شده است.

آن‌طور که پیداست، نسخه توسعه‌دهنده Canary 126 گوگل کروم دارای یک گزینه آزمایشی برای فعال‌سازی امضای دیجیتال در فایل‌های PDF از طریق این مرورگر است. البته گوگل هنوز این قابلیت جدید را در نسخه پایدار مرورگر کروم فعال نکرده است؛ با این حال وجود گزینه آزمایشی مذکور در نسخه Canary گوگل کروم نشان‌دهنده قابلیت‌های احتمالی این مرورگر در آینده است.

امضای فایل‌های PDF در گوگل کروم

گفتنی است که مرورگر اج مایکروسافت که رقیب گوگل کروم محسوب می‌شود در زمینه ویرایش اسناد PDF بسیار بهتر عمل کرده است؛ به گونه‌ای که این مرورگر از یک PDF خوان کاربردی بهره می‌برد که مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش مانند رسم‌کردن، پاک‌کن، هایلایت‌کردن و غیره را شامل می‌شود.

اما گوگل کروم به تازگی وارد رقابت شده است و پشتیبانی از امضای دیجیتال، اولین ابزار یادداشت‌برداری آن می‌باشد که در آینده عرضه خواهد شد. وجود گزینه آزمایشی نام‌برده در نسخه Canary این مرورگر، افزوده‌شدن ابزار امضای دیجیتال به نسخه پایدار آن را تائید می‌کند؛ با این حال زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید