دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 
دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 
دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

تکفارس
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - 10:00
دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

اگر در آغاز راه یادگیری زبان انگلیسی هستید و می‌خواهید آن را روان صحبت کنید یا تلفظ و گرامر انگلیسی را به خوبی یادگرفته و تمرین مداوم داشته باشید، دانلود بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی را به شما توصیه می‌کنیم. دانلود نرم‌افزار یادگیری انگلیسی راهی عالی برای کمک به یادگیری سریع این زبان خواهد بود، چرا که در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به صرف زمان زیاد یا مراجعه به مکان خاص، می‌توانید به یادگیری و تمرین و تکرار بپردازید. امروزه نصب برنامه‌های آموزشی به خصوص آموزش زبان در تمام جهان فراگیر شده و عملا این اپلیکیشن‌ها جای اپلیکیشن‌هایی که صرفا جنبه بازی دارند را گرفته‌اند. تنوع و تعداد این برنامه‌ها بسیار زیاد است. برخی از نمونه‌های معروف آن توسط کشور‌های خارجی به خصوص انگلیسی زبان طراحی و وارد بازار شده‌اند و برخی دیگر توسط مجموعه های آموزشی داخلی. در این مقاله بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی را معرفی می‌کنیم.

قبل از اینکه به سراغ معرفی این اپلیکیشن ها برویم مایلم مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ در این مجموعه آموزشی می‌توانید به بیش از ۶۰ عنوان آموزش زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید؛ برای دریافت این آموزش ارزشمند روی لینک زیر کلیک کنید:

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

پیش از آن که به بررسی بهترین  نمونه اپلیکیشن‌های یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم، در مورد اهمیت یادگیری این زبان صحبت ‌می‌کنیم. در دنیای امروزی که عصر ارتباطات است زبان انگلیسی یک زبان واحد برای ارتباط برقرار کردن با تما‌می ‌افراد در سراسر جهان ‌می‌باشد. فرقی نمی‌کند کشور مبدا شما به چه زبانی صحبت ‌می‌کند، اگر زبان انگلیسی را تا حد متوسطی بلد باشید و بتوانید به خوبی آن را صحبت کنید یا متن‌های انگلیسی را بخوانید و متوجه شوید، می‌توانید با هر فردی در هر جای دنیا ارتباط بگیرید.

این زبان برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار ضروری است، چرا که برای دریافت مطالب علمی،‌ مقالات معتبر، مجلات خارجی علمی، ‌ارتباط گرفتن با دانشگاه‌های خارجی و اساتید برتر در سراسر جهان نیاز دارند که سطح خوبی در این زبان داشته باشند. همچنین یادگیری زبان انگلیسی برای شاغلین و افرادی که در کار خود با کشورهای دیگر ارتباط دارند بسیار حائز اهمیت است. واردات و صادرات کالا و به طور کلی ارتباطات بین المللی افزایش مخاطب و در نهایت افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت.

دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

 چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

راه زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. یکی از این راه‌ها که جز روش‌های سنتی به شمار می‌آید مراجعه حضوری به کلاس‌های تدریس انگلیسی است. این کلاس‌ها ‌می‌توانند توسط افراد خصوصی و آموزشگاه‌ها برگزار شوند. از دیگر روش‌ها، شرکت در کلاس‌های آنلاین بوده که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آموزشگاه نیست و در منزل یا هر مکانی می‌توان در کلاس  شرکت کرد. اما این کلاس‌ها در زمان خاص برگزار ‌می‌شوند و زبان آموز باید راس ساعت در کلاس حضور پیدا کند. دیگر روش استفاده از کلاس‌های آفلاین و ویدیو‌های آموزشی است که محدودیت زمانی ندارد.

امروزه جدیدترین نوع یادگیری زبان انگلیسی که در بسیاری از مدارس و دانشگاه‌های سطح جهان به آن توصیه می‌شود، استفاده از اپلیکیشن است.  با دانلود بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی و  نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی تلفن همراه یا آیپد ‌می‌توانید حتی در ساعات مرده و وقت‌های اضافه خود به یادگیری زبان بپردازد. از جمله مزیت‌های این اپلیکیشن‌ها صرفه جویی در زمان و هزینه، بدون نیاز به مراجعه حضوری، بدون محدودیت زمانی و ….هستند.

دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی

حال به بررسی و دانلود بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی می‌پردازیم. همانطور که در مقدمه متن گفتیم اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه توسط کشورهای مختلفی طراحی و تولید شده و از زبان‌های متنوع پشتیبانی ‌می‌کنند. در ادامه چند نمونه از اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط کشورهای انگلیسی زبان و همچنین اپلیکیشن‌های فارسی مانند اپلیکیشن فرادرس را به شما معرفی ‌می‌کنیم. پس از مطالعه ویژگی‌ها و مشخصات هر اپلیکیشن و تطابق آن با سلیقه خود، ‌می‌توانید یک یا چند نمونه آن را دانلود کرده و به طور روزانه برای یادگیری زبان از آن‌ها استفاده کنید.

اپلیکیشن Xeropan

یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه Xeropan است. این اپلیکیشن جزو بهترین نمونه‌های فعال بوده که به طور آنلاین و اینترنتی ‌می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از مزایای اپلیکیشن فوق امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در زمینه‌ها ومهارت‌های متنوع زبان انگلیسی است. به واسطه این تعاملی که اپلیکیشن Xeropan برای مخاطب ایجاد کرده، کاربران می‌توانند در قالب بازی و مکالمه بسیار دوستانه، به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته و نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسند. در ادامه با برطرف کردن نقاط ضعف و تمرکز بر روی آن‌ها پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان انگلیسی رقم می‌خورد.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های داخلی که برای فارسی زبانان طراحی و منتشر شده، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. در این اپلیکیشن ‌می‌توانید از مرحله مبتدی آموزش زبان انگلیسی را یاد گرفته و تا سطح پیشرفته ادامه دهید. اپلیکیشن فوق توسط تیمی ‌بسیار حرفه‌ای و ممتاز در زمینه زبان انگلیسی طراحی شده شده است؛ به همین واسطه کاربران آن بدون خستگی می‌توانند به یادگیری زبان ‌بپردازند.

یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن امکان استفاده در زمان‌های خالی و مرده است. بدین صورت که  در هر ساعت از شبانه روز و در هرموقعیتی مانند اتوبوس، تاکسی، قبل از خواب، پیاده روی، ساعات استراحت و… ‌می‌توانید از آن استفاده کرده و به یادگیری زبان انگلیسی و یا تمرین و تکرار آن بپردازند. برای دانلود و نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس روی لینک زیر کلیک کنید:

اپلیکیشن Hello english

اگر به دنبال دانلود بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی هستید، اپلیکیشن Hello English را به شما معرفی می‌کنیم. در این اپلیکیشن ۴۷۵ فیلم جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی به طور صوتی قرار گرفته است. برنامه فوق دارای پشتیبانی آفلاین بوده و در کنار ویدیو‌های حرفه‌ای و متنوعی که دارد، یک فرهنگ لغت ۱۰۰۰۰ کلمه‌ای هم در آن دیده می‌شود.

همچنین Hello English دارای پشتیبانان و مدرسین در دسترس است که در صورت داشتن هرگونه سوال یا اشکال ‌می‌توان با آن‌ها ارتباط گرفته و سوالات خود  پیرامون زبان انگلیسی را از آن‌ها بپرسید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مطالعه اخبار، مشاهده ویدیو‌ها و کلیپ‌های صوتی، مطالعه کتاب‌های دیجیتال و ….  به زبان انگلیسی اشاره داشت که ضمن آموزش به گسترش دایره لغات و کسب مهارت در مطالعه و فهم و تلفظ کلمات انگلیسی کمک ‌می‌کند. کاربران Hello english درصد بالای رضایت نسبت به این اپلیکیشن نشان دادند و آن را یک نمونه بسیار موفق و پر بازده می‌دانند.

دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

اپلیکیشن ELSA Speak

‏ELSA Speak یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است که بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و ios قابل اجرا است. دانلود و استفاده اولیه از این اپلیکیشن  رایگان است، اما با گذشت زمان و طی مراحل و دروس به پرداخت درون‌برنامه‌ای نیاز پیدا می‌کند. در این صورت با خرید اشتراک و پرداخت هزینه می‌توانید از دیگر مطالب که عمدتا موارد پیشرفته تر هستند نیز بهره ببرید.

فناوری اپلیکیشن ELSA Speak بسیار پیشرفته است و برای تشخیص گفتار، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. می‌توان اپلیکیشن فوق را جزو بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی در نظر گرفت، چرا که قابلیت‌هایی نظیر املا و تمرین و تکرار تلفظ کلمات را در خود دارد. زبان اصلی اپلیکیشن و تلفظ‌های آن زبان انگلیسی آمریکایی است. شما ‌می‌توانید برای تلفظ هر کلمه یا مکالمات روزمره خود این اپلیکیشن را یک منبع بسیار خوب در نظر بگیرید. مطالب و آموزش‌های قرار گرفته در این اپلیکیشن توسط مدرسین انگلیسی زبان برتر در سطح جهان ضبط شده‌اند و کاربران تنها با صرف زمان ۱۰ دقیقه در روز و استفاده از مطالب ELSA Speak  به مهارت بالایی در تلفظ کلمات انگلیسی و مکالمه زبان می‌رسند.

اپلیکیشن Memrise

آیا تا به حال نام اپلیکیشن Memrise را شنیده‌اید؛ این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب و اجرا است، همچنین افرادی که تمایل به نصب آن بر روی تلفن همراه خود ندارند می‌توانند به طور آنلاین از طریق کامپیوتر به سایت‌ Memrise مراجعه کرده و به یادگیری زبان بپردازند. امروزه بسایری از مراکز از Memrise به عنوان یکی از بهترین نرم افزار‌های یادگیری زبان انگلیسی یاد ‌می‌کند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا از سطح مبتدی به یادگیری زبان بپردازید و تا سطوح حرفه‌ای پیش روید. سیستم یادگیری این اپلیکیشن برای کاربران بسیار لذت بخش است و به واسطه طراحی حرفه‌ای، ساده و سرگرم کننده مخاطب را به خود جذب می‌کند. از جمله مهارت‌هایی که در اپلیکیشن Memrise به آن‌ها پرداخته می‌شود ‌می‌توان به گرامر، تلفظ ، لغات و… اشاره داشت.

اپلیکیشن Beelinguapp

سیستم کاری و طراحی اپلیکیشن Beelinguapp با دیگر اپلیکیشن‌ها کمی‌ متفاوت، خاص و منحصر به فرد است. این اپلیکیشن که بر روی تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب و اجرا است بر روی درک مطلب تمرکز دارد. کمتر اپلیکیشنی پیدا می‌شود که بر روی بخش درک مطلب تمرکز داشته باشد و بیشتر اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی بر روی لغات و گرامر متمرکز ‌می‌شوند.

این اپلیکیشن همچون یک کلاس زبان خصوصی مطالب موجود پیرامون درک مطلب را به زبان آموزان آموزش ‌می‌دهد. دوره‌های چیده شده در برنامه فوق نسبتا حرفه‌ای هستند که به بررسی و آموزش عمیق مطالب می‌پردازد. حتی اگر دیگر اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی را نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنید، توصیه ‌می‌کنیم که حتما این اپلیکیشن را نیز در کنار آن‌ها دانلود کرده و از آموزش‌های خاص و متفاوت آن بهره ببرید. در این صورت تمامی مهارت‌های لازم در زبان انگلیسی را در بر می‌گیرید.

اپلیکیشن Babbel

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار حرفه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی، اپلیکیشن Babbel است. در این اپلیکیشن ‌می‌توانید ۶۰۰ درس مختلف را سپری کنید. دوره‌های آموزشی Babbel بسیار متنوع و زیاد هستند و گروه‌ها و دسته‌بندی‌های متنوعی را پوشش می‌دهند.  برای یادگیری زبان توسط اپلیکیشن فوق تنها کافیست روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و درس‌ها را مطالعه و تمرین و تکرار کنید.

این برنامه توسط کارشناسان و اساتید برتر زبان انگلیسی در سطح جهان طراحی شده است. چیدمان دروس و کلمات، لغات، انتخاب معانی و مثال‌ها و … کاملا هوشمندانه و متناسب با بهترین متد آموزشی زبان انگلیسی صورت گرفته است. در مراحل ابتدایی نیاز به پرداخت هزینه نیست، اما پس از سپری کردن مراحل ابتدایی که عمدتا شامل موارد مبتدی هستند به سطوح پیشرفته می رسید که استفاده از این سطوح به خرید درون برنامه‌ای نیاز دارد.

تمرکز اصلی این اپلیکیشن بر روی واژگان است و تلاش کرده تا با بیان عبارات جدید، کارآمد و حرفه‌ای علاوه بر آموزش یک لغت، دایره لغات مخاطب را نیز افزایش دهد. اپلیکیشن Babbel  بر روی تلفن‌های همراه قابل نصب است، اما بهره‌مندی از آن تنها محدود به تلفن همراه یا تبلت نبوده و افراد می توانند با کامپیوتر و اتصال به سایت از نسخه وب نیز استفاده کنند.

دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی - تکفارس 

چگونه با برنامه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

برای یادگیری زبان انگلیسی در ابتدا به دانلود بهترین برنامه‌های آموزش زبان انگلیسی نیاز دارید. این برنامه‌ها ‌می‌تواند در زمینه‌های مختلفی نظیر گرامر و درک مطلب، لغات و …. باشند. خوشبختانه امروزه شاهده لیست طولانی از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در این زمینه هستیم که نمونه‌هایی در کشور‌های خارجی طراحی شدند و نمونه‌هایی نیز ساخت داخل هستند که چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های خارجی را در این متن برای شما نام بردیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی در استفاده از این اپلیکیشن‌ها استمرار حرف اول را می‌زند. در صورتی که کاربر به طور مستمر و روزانه حتی با صرف ۱۰الی ۱۵ دقیقه از برنامه‌های فوق یا حتی دیگر برنامه‌های فعال در این زمینه استفاده کند، در مدت زمان کوتاهی به درصد بالایی از یادگیری زبان انگلیسی ‌می‌رسد. از آنجایی که محیط این اپلیکیشن‌ها به فرم بازی است، خسته کننده نبوده و حتی کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند از آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی و یا حتی دیگر زبان‌ها استفاده کنند.

کلام آخر در مورد دانلود بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

همانطور که ‌می‌بینید راه‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. همیشه لازم نیست برای یادگیری زبان انگلیسی کتاب‌های متنوع را مورد بررسی قرار داده و به تمرین و تکرار زیاد و مراجعه به کلاس بپردازید. امروزه با نصب اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه و با صرف زمان کوتاه می‌توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. در پایان مایلم مجموعه آموزش زبان خارجی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید