معرفی ۶ اپ آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید - تکفارس 
معرفی ۶ اپ آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید - تکفارس 

معرفی ۶ اپ آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید

کسری نراقی
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 10:00
آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید

اگر می‌خواهید بدانید آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید، چگونه خواهد بود؛ با ما همراه باشید. از آنجایی که زبان انگلیسی یک زبان رسمی بوده و زبان مشترک ملل مختلف به شمار می‌رود؛ یادگیری زبان و تقویت انواع مهارت‌های خواندنی و نوشتاری آن، سخن گفتن به زبان انگلیسی و حتی تقویت مهارت گوش دادن به زبان انگلیسی از اصلی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای هر فرد مستعد پیشرفت، به حساب می‌آید و برای هر زبان آموزی، نصب یک پلتفرم یادگیری زبان بر روی گوشی اندرویدی او، یک ابزار مهم تلقی می‌شود. اگر مشتاق هستید که بدانید این امر چگونه محقق خواهد شد؛ در ادامه، با ما همراه باشید.

مقدمه

دوست عزیز، اجازه دهید این آموزش را با بررسی یک نیاز اساسی، شروع کنم تا اهمیت مسئله در همین ابتدای مقاله، به طور کامل شفاف سازی شود. اگر قصد ادامه تحصیل در مدارج علمی بالا را دارید؛ برای پژوهش و مطالعه مقالات علمی انواع ژورنال های جهانی، نیاز به تسلط بر زبان انگلیسی دارید. اگر می‌خواهید به اروپا سفر کنید یا قصد مهاجرت دارید؛ باید حداقل در حدی که امور روزانه خود را در کشورهای خارجی حل و فصل نمایید؛ به زبان انگلیسی اشراف داشته باشید.

اگر از من که فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس هستم؛ سال ها از عمر خود را به تدریس زبان انگلیسی پرداخته‌‌ام و اکنون در حال نگارش پست آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید هستم؛ بپرسید چرا باید به زبان انگلیسی مسلط باشیم؟! در پاسخ، به شما می‌گویم که اگر قصد دارید؛ به پیشرفت های علمی دست پیدا کنید؛ یادگیری زبان انگلیسی مثل آب برای خوردن یا خواب برای زنده ماندن، برای شما به عنوان یک ضرورت به حساب می‌آید و هر چه در این زمینه، بیشتر تلاش کنید؛ آینده درخشان تری در انتظارتان خواهد بود.

باید اعتراف کنم که امروزه در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی، تلفن های همراه به عنوان یک وسیله جدانشدنی از زندگی روزمره بشر امروزی شناخته شده‌اند. طبق آخرین آمارها، تحقیقات و مطالعات انجام شده، تک به تک پلتفرم های نصب شده بر روی تلفن های همراه، می‌توانند بر روی کیفیت زندگی او اثر بگذارند. بنابراین با نصب پلتفرم های آموزشی حتی در زمان خواب نیز، از آموزش های آن بهره ببرید. اگر هم در انتخاب اپلیکیشن های مناسب جهت یادگیری زبان انگلیسی، دچار سر در گمی شده‌اید؛ این مقاله را تا انتها و با دقت مطالعه نمایید.

نگاهی کلی به مزایای آموزش زبان انگلیسی در اندروید

حضور در کلاس های فیزیکی آموزش زبان، مستلزم داشتن وقت آزاد و صرف هزینه های زیاد، جهت حضور در کلاس می‌باشد. از زمان لازم برای حرکت به سمت آموزشگاه زبان، با در نظر گرفتن ترافیک و شلوغی های موجود گرفته تا هزینه های بالای ثبت نام و هزینه های رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی، همه و همه از دردسرهایی هستند که با استفاده از خودآموز زبان انگلیسی اندروید، برطرف می‌شوند.

علاوه بر زمان و هزینه، راحتی که در استفاده از خودآموزهای اندروید وجود دارد؛ قابل وصف نیست. تصور کنید که در یک باشگاه ورزشی و در حال ورزش کردن می‌توانید به فیلم های آموزشی زبان نگاه کنید یا زمانی که در یک مهمانی کسل کننده به سر می‌برید؛ می‌توانید از طریق مشاهده تصاویر خودآموز اندروید، به یادگیری لغات زبان انگلیسی بپردازید. گذشته از این ها، اگر متأهل هستید؛ تصور کنید که برای آموزش زبان انگلیسی، دیگر نیاز نیست از فرزندتان جدا شوید و همه چیز را در کنار او آموزش می‌بینید.

بنابراین پیشنهاد می‌شود در کنار استفاده از روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی، از فیلم‌های آموزشی نیز استفاده نمایید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید. از جمله منابع آموزش زبان انگلیسی که می‌توانید از آن استفاده کنید، فرادرس است که فیلم‌های آموزشی متعددی در این زمینه دارد. برای آشنایی بیشتر با فیلم‌های آموزشی آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوستان عزیز، با بیان آنچه که گفته شد؛ آیا می‌توانید تصور کنید که یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از خودآموزهای اندروید تا چه اندازه، می‌تواند شیرین و دل نشین باشد؟ بله! به همین سادگی و با صرف حداقل زمان، هزینه و انرژی می‌توانید به یادگیری این زبان رسمی بپردازید. اگر با وجود مثال های بالا، حتی اگر بگویم که آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید ممکن است؛ یک شوخی نیست. چرا که با این اوصاف و با وجود گوشی های اندروید، می‌توان به راحتی خواب شبانه، زبان انگلیسی را آموخت.

مناسب ترین پلتفرم آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

دوستان و همراهان گرامی، در پاسخ به این سؤال از پست آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید که بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی، کدام است؛ نمی‌توان به طور قطع نظر داد. چرا که سطح علمی افراد، هدف های مختلف زبان آموزان و تمرکز بر روی موضوعات یا مهارت ها، سلیقه آن ها، IQ و دیگر عوامل بر روی این نحوه یادگیری آنان، تأثیرگذار است. ما در این پست آموزشی، چند مورد از بهترین ها را همراه با مزایا و معایبی که دارند؛ به حضورتان معرفی می‌نماییم تا با توجه به سطح علمی و سطح نیازتان، اپلیکیشن مناسب خود را بیابید.

مناسب ترین پلتفرم آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

اپلیکیشن Duolingo محبوب و قدیمی

گروه استاندارد سنجش سطح علمی زبان انگلیسی دولینگو، یکی از معدود برگزار کننده های آزمون زبان می‌باشد که در کنار طراحی و ارائه وبسایت آموزشی، سعی کرده است تا یک اپلیکیشن کاربردی و جذاب را هم برای کاربران، به اشتراک بگذارد. پلتفرم آموزش و تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی Duolingo، با بیش از صد میلیون نصب فعال از گوگل پلی، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که برای آموزش زبان انگلیسی طراحی شده است. تعداد دانلودهای این برنامه به قدری زیاد است که برخی از اساتید، آن را یکی از برترین های آموزش زبان انگلیسی معرفی می‌کنند. این پلتفرم، امتیاز ۴.۵ را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن، فقط محدود به زبان انگلیسی، نبوده و علاوه بر زبان‌های انگلیسی، زبان های رسمی دیگری همچون زبان های فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و غیره را نیز پشتیبانی می‌کند. در این آپ قدرتمند، علاوه بر ویدئوهای آموزشی، بازی هایی هم برای زبان آموزان طراحی شده‌ است که یادگیری را برای خودآموزان زبان، جذابتر کرده و حتی از زمان تفریح آن ها هم استفاده بهینه می‌کنند. علاوه بر آن، محیط آپ دولینگو به قدری حرفه ای طراحی شده است که دیگر، کسی نمی‌تواند ادعا کند که این نرم افزار، کسل کننده است.

عمده مزیت دولینگو این است که این آپ به قدری قدرتمند می‌باشد که به کمک آن و با یک برنامه روتین در بازه ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ای روزانه، سطح علمی زبان انگلیسی شما ارتقا پیدا می‌کند اما برای فارسی زبانان مبتدی، استفاده از این اپلیکیشن، کمی مشکل است. زیرا دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و کاربران برای انجام دادن خودآزمایی های پلتفرم، باید زبانی به غیر از زبان فارسی را انتخاب کنند.

خودآموز ایرانی فرادرس

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

گروه فرادرس سالهاست که در زمینه پژوهش ها و ارائه موضوعات علمی فعالیت می‌کنند. کادر مجرب این تیم با داشتن چندین سال تجربه موفق تدریس و ارائه برترین مقالات علمی از اکثر سازمان ها، دانشگاه ها و اداره جات امتیاز مثبت کسب کرده‌اند. اکنون چند سالی است که این تیم یک پلتفرم، تحت عنوان پلتفرم فرادرس، برای گوشی های اندروید طراحی کرده‌اند که با سرعت به محبوبیت رسیده است.

با دانلود پلتفرم فرادرس که کاملاً ایرانی بوده و صفر تا صد آن توسط محققان، اساتید و برنامه نویسان ایرانی، طراحی شده است؛ می‌توانید به آسانی و با چند کلیک ساده، یک بانک اطلاعاتی گسترده با بیش از ۳۶۷ ساعت آموزشی در زمینه آموزش زبان را به داخل گوشی اندروید خود آورده و در هر زمان و هر مکانی که برایتان مقدور بود؛ بدون هیچ دغدغه ای به آموزش زبان انگلیسی بپردازید. این آپ به گونه ای طراحی شده است که تمام سطوح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته را پوشش داده و با استفاده از فیلم های آموزشی و انواع مثال های مختلف، به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد. برای دانلود این اپلیکیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ممرایز (MEMRISE)

دوستان عزیز، اگر مدام فیلم های علمی، تخیلی را تماشا می‌کنید و به دنبال یک پلتفرم بازی محور برای یادگیری زبان انگلیسی می‌گردید؛ استفاده از اپلیکیشن خلاقانه MEMRISE برایتان توصیه می‌شود. جالب است بدانید؛ در محیط محبوب این اپ آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید که بر اساس هوش مصنوعی و برنامه ریزی اصولی طراحی شده است؛ زبان‌آموز، مثل یک فضانورد به سیاره های مختلف سفر کرده و به آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد. به این ترتیب که او در طول سفر فضایی خود، با آموزش لغات جدید، به کسب و جمع آوری امتیاز اقدام می‌کند. در اپلیکیشن ممرایز، شرط کسب امتیاز، تلفظ صحیح واژگان می‌باشد.

پلتفرم ممرایز برای گروه های سنی مختلف، از کودکان گرفته تا دانشجویان کارشناسی ارشد مناسب بوده و بیشتر بر روی تقویت سه مهارت اصلی زبان، از جمله مهارت شنیداری زبان انگلیسی، مهارت نوشتاری و خوانداری آن تمرکز دارد. به نحوی که لغات تافل، GMAT و دیگر آزمون های رسمی دیگر را پوشش می‌دهد. این آپ هم مانند دولینگو و فرادرس، چندین زبان رسمی را پوشش داده و محدود به یک زبان خاص نیست. بنابراین با نصب آن بر روی تلفن همراهتان می‌‍‌توانید در بازه های زمانی دیگر، زبان سوم و چهارم را بیاموزید.

نقطه قوت این نرم افزار موبایلی برای کاربران ایرانی، پشتیبانی آن از زبان فارسی می‌باشد. در استفاده از این پلتفرم حواستان باشد که همیشه اینترنت تلفن تان، متصل باشد. چرا که در استفاده از محتوای آموزشی ممرایز همیشه به اینترنت نیاز خواهید داشت. همراهان گرامی، این آپ قدرتمند تاکنون توانسته است؛ امتیاز ۴.۶ را در بین ۶۰ میلیون نصب فعال، کسب کند.

اپلیکیشن مکالمه محور TANDEM

اپلیکیشن TANDEM چهارمین آپ معرفی شده در پست آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید، به گونه ای طراحی شده است که ابتدا به تعیین سطح زبان کاربران می‌پردازد و پس انجام از بررسی های اولیه، آن کاربری که امتیاز آزمون تعیین سطحش با شما برابر باشد را برای تقویت مکالمه برایتان پیشنهاد می‌دهد. فرآیند آموزش در این پلتفرم به این ترتیب است که ابتدا موضوعی خاص از طرف طرفین مکالمه، انتخاب شده و سپس در مورد آن موضوع خاص، بحث و تبادل نظر به زبان انگلیسی در قالب چت، ویدئو و مکالمه صوتی انجام می‌گیرد.

شاید در این قسمت از توضیحات، برایتان این سؤال پیش آمده باشد که اگر هر دوی زبان آموزان دارای سطح علمی پایینی باشند؛ چگونه خطاها و اشتباهاتشان برطرف می‌شود؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم که زبان آموز با انتخاب قابلیت معلم حرفه ای می‌تواند به تقویت مهارت مکالمه و تمرین و تکرار پرداخته و اشکالاتش را برطرف نماید. این آپ هم مانند دیگر اپلیکیشن های معرفی شده؛ علاوه بر زبان انگلیسی، بیش از ۱۵۰ زبان دیگر را هم پشتیبانی می‌کند اما به نظر بنده، راستش را بخواهید؛ برای ارتباط اولیه با زبان آموزان خارجی، باید از سطح علمی زبان متوسطی برخوردار باشید تا آموزش های آن برایتان جالب باشد.

یادگیری زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش های کوتاه زبان انگلیسی BABBEL

پلتفرم بابئل، از زمان نوجوانی، دوست و همراه من در آموزش زبان بوده است. بر روی مهارت مکالمه به زبان انگلیسی و تقویت گرامر تمرکز می‌کند. به این ترتیب که در قالب درس‌های کوتاه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموخته و برای تمام سطوح علمی از جمله مبتدی تا حرفه ای مناسب می‌باشد.
اپلیکیشن بابئل با کار کردن بر روی عبارات و اصطلاحات مختلف در حوزه موضوعات دسته بندی شده کاربردی مثل سفر، کار، زندگی روزمره و قابلیت تشخیص حالات چهره، کمک زیادی به بهبود توانایی های علمی زبان آموزان می‌کند. بنابراین، یکی از اصلی ترین پلتفرم هایی است که نصب آن بر روی گوشی تلفن همراهتان توصیه می‌شود. این آپ قدرتمنددر بین ۵۰ میلیون نصب فعال از گوگل پلی، ۴.۶ امتیاز را به خود اختصاص داده است.

اپلیکیشن آموزش سریع زبان Basuu

اگر به دنبال یک اپلیکیشن یادگیری در سریعترین زمان هستید؛ ما به شما پلتفرم Basuu را پیشنهاد می‌کنیم که توسط استاندارد DtGV در سال ۲۰۱۸ میلادی، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی انتخاب شد. این آپ، به قدری قدرتمند است که شما با یک برنامه کوتاه مدت در قالب ۲۲ ساعت آموزشی، می‌توانید به اندازه یک ترم کلاس آموزشی، از آن بهره برداری کنید.

طراحان پلتفرم Basuu با ایجاد یک شبکه اجتماعی متشکل از زبان آموزان بومی ساکن در سراسر دنیا، امکان برقراری ارتباط بین افراد را در یک محیط مجازی فراهم کرده‌اند و به زبان آموزان این امکان را می‌دهند که ضمن تقویت مکالمه و گرامر، به اشتراک گذاری اطلاعات در زمینه های مختلف نیز بپردازند.

سخن آخر درمورد آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید

به پایان مطلب رسیدیم. در این بخش می‌خواهیم منابع آموزش زبان انگلیسی را به شما عزیزان معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید علاوه بر زبان انگلیسی، دیگر زبان‌های خارجی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرید، برای مشاهده مجموعه آموزش زبان فرادرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوستان و همراهان عزیز، ما تا به این قسمت از پست آموزش زبان انگلیسی در خواب برای اندروید، ۶ مورد از برترین خودآموزهای زبان انگلیسی را به شما معرفی کردیم. اکنون وظیفه شما این است که هدف خود از آموزش زبان را تعیین نموده و بعد از تعیین هدف، متناسب با آن، یک یا چند پلتفرم را انتخاب کرده و اقدام به نصب آن کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.