افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 
افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام

تکفارس
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - 14:48
افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

شاید برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که عکس‌های زیبای اینستاگرام را دیده و تعجب کرده‌اید که چگونه آن‌ها نور عالی، موقعیت مکانی خوب و پس زمینه بسیار زیبایی دارند؟ چه بخواهید یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید و یا فقط محتوای چشم‌نواز را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید، باید از فیلترها و افکت اینستا استفاده کنید.

چگونه افکت اینستا و فیلترها را به عکس های خود اضافه کنید؟

استفاده از فیلترها روشی بسیار آسان برای بهبود تصاویر شماست. فیلترها پوشش‌هایی هستند که روی تصاویر خود قرار می‌دهید، بنابراین نیازی به صرف ساعت‌ها زمان برای ویرایش ندارید. اینستاگرام طیف وسیعی از فیلترها را در برنامه، برای عکس‌هایی که در فید و استوری خود پست می کنید، ارائه می‌دهد.

هنگامی که عکسی را گرفتید یا آپلود کردید، می‌توانید آن را با اعمال فیلترها ویرایش کنید:

  • عکس را از گالری یا دوربین انتخاب کنید.
  • روی Next ضربه بزنید، سپس فیلتری را که می‌خواهید، اعمال کنید.
  • هنگامی که فیلتر خود را دارید، می‌توانید با استفاده از نوار لغزنده، تنظیمات بیشتری را در مورد افکت انجام دهید.
  • برای ذخیره تغییرات روی Done ضربه زده و برای ذخیره عکس در گالری خود، روی نماد ذخیره در بالای صفحه ضربه بزنید.

فید اینستاگرام خود را با PhotoDirector افزایش دهید

اگر به دنبال راهی آسان برای برجسته کردن عکس های خود هستید، وقت آن رسیده است که یک برنامه ویرایش عکس اختصاصی را امتحان کنید. بسیاری از اپلیکیشن‌های رایگان موبایل به شما امکان می‌دهند عکس‌ها را اصلاح یا بهبود بخشید و تکنیک‌های روتوش را با چند کلیک به کار ببرید.

با استفاده از فیلتر، برای غروب‌های پر جنب و جوش خورشید با ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی، آسمان‌های ابری و بی‌حرکت را تغییر دهید. تصاویر خود را با InstaFill تغییر اندازه داده و پس‌زمینه رنگی اضافه کنید تا تصاویر شما توسط اینستاگرام بریده نشوند. با مجموعه آموزش اینستاگرام فرادرس می‌توانید روش‌های تغییر سایز پست اینستاگرام خود را در تمام حالات یاد بگیرید.

اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کنید

به‌روزرسانی‌های منظم به این معنی است که همیشه به ویژگی‌ها و تنظیم‌های پیشرفته دسترسی خواهید داشت.

برترین فیلترها و افکت اینستا

هزاران فیلتر عالی استوری اینستاگرام در داخل این برنامه پنهان شده است. به لطف سازندگان اینستاگرام AR، اکنون فیلترها و افکت‌های جدید وجود دارد که می‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای استوری شما ظاهری ارتقا یافته و ویرایش شده، بدهد و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، درجه‌بندی‌های رنگی و افکت‌ها را در اختیارتان قرار دهد. ما به شما نشان می‌دهیم که کجا می‌توانید این فیلترهای استوری پنهان اینستاگرام را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

چگونه بهترین فیلترهای مخفی را پیدا کنیم

بدون نیاز به هیچ‌گونه برنامه یا اشتراک اضافی، می‌توانید به گالری افکت‌ها ضربه بزنید و از آن‌ها برای تصحیح رنگ فیلم‌های خود، یا کمک به حفظ زیبایی اینستاگرام در حین عکس گرفتن استفاده کنید!

نحوه یافتن و استفاده از فیلترها و افکت های جدید استوری اینستاگرام

به لطف گالری افکت‌های جدید اینستاگرام، یک برگه جلوه‌های جدید در بالای فید آن‌ها می‌بینید که در آن می‌توانید تمام افکت‌های AR ایجاد شده را مرور کنید. از اینجا، می‌توانید روی یک افکت ضربه بزنید، گزینه «Try it» را خواهید داشت و دوربین استوری اینستاگرام شما را باز می‌کند که می‌توانید فوراً افکت را امتحان نمایید.

اگر افکت اینستا مورد علاقه‌تان بود، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد “ذخیره” در گوشه سمت راست پایین افکت، جلوه‌های AR مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

وقتی این کار را انجام می‌دهید، افکت در بین گزینه‌های افکت‌های شما در دوربین استوری اینستاگرام ظاهر می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید به سرعت آن را به هر استوری در آینده اضافه کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه «مرور جلوه‌های بیشتر» ضربه بزنید تا گالری جلوه‌ها باز شود (همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه بیضی در صفحه قبلی به گالری جلوه‌ها دسترسی پیدا کنید).

  • در گالری جلوه‌ها، هزاران افکت AR سفارشی را خواهید یافت. در این گالری می‌توانید بر اساس دسته یا موضوع مرتب‌سازی کنید.
  • اگر به دنبال افکت‌هایی به سبک فیلتر هستید، توصیه می‌کنیم مستقیماً به کانال «Camera Styles» و «Colors and Light» در گالری جلوه‌ها بروید. از این قسمت می‌توانید هر افکت AR را که در آن دسته قرار می‌گیرد، مرور کنید، از جمله فیلترهای رنگی با الهام از سبک قدیمی، جلوه‌هایی ویژه و فیلترهای فیلم
  • اگر فیلترها و افکت‌های استوری اینستاگرام مورد علاقه خود را ذخیره کردید، هنگامی که دوربین استوری اینستاگرام خود را باز می کنید، در سمت چپ دکمه عکسبرداری ظاهر می‌شود.

توجه

فیلترهای استوری اینستاگرام فقط هنگام فیلمبرداری فیلم جدید قابل استفاده هستند. برای دسترسی به آنها کافیست انگشت خود را بکشید و سپس می‌توانید مانند فیلم عادی، شروع به ضبط یا عکسبرداری کنید.

افکت اینستا برای ارتقاء سطح محتوای استوری شما

ما تعدادی از بهترین فیلترهای استوری اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند استوری منسجم‌تری ایجاد کرده و استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را ارتقا دهید:

Oslo

اسلو اولین انتخاب ما برای سلفی‌های خیره کننده است. به آرامی رنگ پوست را گرم می‌کند و کنتراست را برای ظاهری طبیعی و ظریف افزایش می‌دهد. علاوه بر سلفی، مناظر، غذا و صحنه‌های خیابانی نیز در پشت فیلتر اسلو عالی به نظر می‌رسند.

Tokyo: فیلتر شگفت انگیز سیاه و سفید

سیاه و سفید همیشه بهترین انتخاب برای پست کردن در استوری اینستاگرام نیست. توکیو تنها فیلتر سیاه و سفید موجود در استوری اینستاگرام است. همچنین سایه‌های چشمگیر و سفیدهای روشن را برای حداکثر فاکتور شگفت انگیز اضافه می‌کند.

افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

عینک آفتابی: مانند نگاه کردن به سایه‌های قدیمی

عینک آفتابی اینستاگرام نه تنها عینک آفتابی قدیمی را به فرد عکس یا ویدیوی شما اضافه می‌کند، بلکه آن را با رنگی گرم برای چند ثانیه نشان می‌دهد. جلوه عینک آفتابی عیوب را پاک کرده، اشباع را کاهش می دهد و استوری شما را شبیه یک روز گرم تابستانی در دهه ۱۹۶۰ می‌کند. (اگر سوژه انسانی در عکس خود نداشته باشید، همان افکت عکس را بدون سایه‌ها دریافت خواهید کرد.)

Prism Light: یک جلوه رنگین کمان ظریف برای آسمان‌ها و مناظر

یکی دیگر از افکت‌های سرگرم کننده ایجاد شده توسط اینستاگرام است. با آن، می‌توانید تاریک‌ترین عکس منظره را با یک پرتو افقی از نور رنگین کمان تغییر دهید. این افکت اینستا برای آن صحنه‌هایی که واقعاً موضوع یا فوکوس قوی وجود ندارد، مفید است.

Glitter: یک افکت استوری زمانی که شما نیاز به بارانی از زرق و برق دارید

هرکسی می‌تواند از کمی زرق و برق در صحنه مورد علاقه‌اش استفاده کند و Glitter by Instagram دقیقاً این کار را انجام می‌دهد و قاب استوری شما را با نورهای زرد رنگی برجسته می‌کند. دسر مورد علاقه شما، مدل موی جدید یا یک بچه گربه.

نحوه اعمال فیلترهای استوری اینستاگرام

تمام فیلترهای استوری اینستاگرام به نام یک شهر در سراسر دنیا نامگذاری شده است. در حالی که ما اسلو و توکیو را دوست داریم، ممکن است متوجه شوید که پاریس یا ملبورن فیلتر مناسبی برای منحصر به فرد کردن استوری شما است.

معرفی بهترین فیلترهای اینستاگرام برای ویدیو و عکس‌

فیلترهای موجود برای عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرامی که به‌عنوان پست به اشتراک می‌گذارید، کاملاً با فیلترهای موجود برای استوری شما متفاوت است. آیا می خواهید فیلتر مناسبی برای پست های اینستاگرام خود پیدا کنید؟ در اینجا چند مورد است که بررسی می‌کنیم.

کلارندون: فیلتری برای همه چیز

طبق گفته لایف وایر، Clarendon محبوب‌ترین افکت اینستا است، احتمالاً به دلیل ظاهر کمی بیش از حد اشباع و اثر کنتراست بالا می‌باشد. فیلتر Clarendon یک رنگ خنک به عکس شما اضافه می‌کند، اما رنگ پوست گرم و طبیعی باقی می‌ماند.

افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

Juno: رنگی ظریف برای عکس‌های غذا و صحنه‌های خیابانی

فیلتر Juno را امتحان کنید، که رنگ‌ها را زنده‌تر کرده و کنتراست را افزایش می‌دهد. جونو همچنین رنگ‌های گرم‌تری را در عکس شما تشدید می‌کند که برای صحنه‌های رنگارنگ مانند پیک نیک در ساحل یا منظره خیابان شهری عالی است.

افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

Rise: یک فیلتر گرم برای پرتره‌ها

فیلتر Rise را به عنوان دوز آفتاب صبحگاهی در نظر بگیرید. درخشش گرمی به عکس‌های شما می‌افزاید و این فیلتر را به انتخابی عالی برای سلفی‌ها و پرتره‌ها تبدیل می‌کند، صرف نظر از اینکه چه زمانی از روز را برای استفاده از آن انتخاب کرده‌اید.

Sutro: یک فیلتر وینیت قوی برای برجسته کردن سوژه شما

اگر می‌خواهید روی یک موضوع مرکزی در پست اینستاگرام خود تأکید کنید، بهتر است فیلتر Sutro را بررسی نمایید، که به طور قابل توجهی لبه عکس شما را تیره می‌کند. این افکت اینستا همچنین به عناصر تاریک مانند ابرهای طوفانی درام می‌افزاید و برای عکس‌های مسافرتی عالی است.

Hefe: یک فیلتر نمایشی اینستاگرام برای مناظر شگفت‌انگیز

با Hefe، می توانید عکس خود را واضح‌تر و با سایه‌های عمیق‌تر اشباع کنید. برای کوه‌های باشکوه، آسمان خراش‌های بلند، یا غروب خورشید عالی هستند.

افکت اینستا چیست – معرفی جذاب ترین افکت های اینستاگرام - تکفارس 

“Breeze by Carmushka for a Muted, Moody Aesthetic”

این فیلتر برای عکس‌های منظره عالی است، کنتراست را به آرامی افزایش می‌دهد و نوردهی عکس شما را کم کرده و آن را به فیلتری جزئی و عالی تبدیل می‌کند.

“ya.molli’s Milk*One, Milk*Two & Milk*3 for a Bright, Glowy Tone”

آیا می خواهید عکستان حال و هوای ساحلی داشته باشد؟ این فیلترها با افزودن روشنایی بیشتر و رنگ تابستانی به محتوای شما درخشندگی می‌بخشند.

“thaifurtado’s Blogger Presets for a Classic “Influencer” Look”

این افکت اینستا به استوری‌های شما ظاهری کلاسیک و مینیمال می‌دهد که برای عکس‌های روزمره و سبک زندگی به خوبی کار می‌کند.

فیلتر ۳ در ۱ (فقط ضربه بزنید تا شدت فیلتر را تغییر دهید) برای محتوای شما بسیار متنوع است، این فیلتر برای عکس‌های داخل خانه و خارج بسیار مناسب است. درواقع یک ارتقای ظریف برای پست‌های شما می‌باشد.

Grainy III برای جلوه‌های بیشتر قدیمی

این ظاهر «لکه‌دار» یا «لکه‌های گرد و غباری» در حال حاضر به‌طور جدی مد شده است و @nahir.esper می‌خواست فیلتری برای طرفداران ۲M خود ایجاد کند تا به ظاهری دست پیدا کنند. فیلتر Grainy III با «شدت دانه‌بندی» متفاوت می‌تواند به شما کمک کند تا در روند رو به جلو حرکت نمایید، در حالی که به عکس‌ها و ویدیوهای شما نیز ارتقای رنگی ظریفی می‌دهد.

MY AL3 برای سلفی‌های جذاب

در حالی که اینستاگرام فیلترهای AR را که شبیه جراحی پلاستیک شدید هستند قفل کرده است، هنوز هم فیلترهای بسیار زیبای زیادی وجود دارد که برای ارتقای یک سلفی عالی هستند!

@julysnotes MY AL3 را دقیقاً برای این منظور ساخته شده است. این یک تصحیح رنگ ملایم و در کل رنگ طلایی است، برای عکس‌برداری از دوربین، به خصوص اگر با نور ضعیف کار می‌کنید، عالی است. به‌علاوه، اگر به زیبایی لکه‌ها علاقه دارید، این گزینه وجود دارد که مقداری لکه‌های غبار سبک را نیز اضافه کنید!

نحوه استفاده از افکت اینستا برای پست‌ها

  • استفاده از فیلترها در اینستاگرام سریع و آسان است.
  • روی علامت مثبت در پایین صفحه ضربه بزنید و یک عکس را انتخاب کنید.
  • روی Library ضربه زده و عکسی را انتخاب نمایید.
  • Next در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • گزینه های فیلتر در پایین صفحه ظاهر می‌شوند.
  • ورق بزنید و یکی را برای افزودن به عکس خود انتخاب کنید.
  • اگر فیلتر خاصی را دوست دارید اما می‌خواهید ظاهری کمتر دراماتیک داشته باشید، دوباره روی فیلتر ضربه بزنید و یک نوار لغزنده ظاهر می‌شود.
  • لغزنده را از ۱۰۰ که تمام قدرت است، به سمت چپ حرکت دهید تا جلوه‌ای ظریف‌تر داشته باشید.
  • وقتی از نتایج راضی بودید، روی Done و Next ضربه بزنید.

کلام آخر

کسب‌وکار خود را با افکت اینستا رشد دهید. بسیاری از فیلترهای استوری اینستاگرام برای انتخاب وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن صفحه خود را ارتقا دهید. نکته کلیدی این است که فیلتر استوری اینستاگرام را انتخاب کنید که با زیبایی برند شما مطابقت داشته باشد. اهداف بازاریابی اینستاگرام خود را در ذهن داشته باشید. هنگامی که شما افکت مناسبی خود را پیدا کردید، می‌توانید به سرعت و به راحتی شروع به اشتراک‌گذاری محتوای استوری‌های اینستاگرام با نام تجاری خود کنید و شاهد افزایش تعداد فالوورهایتان باشید. اگر می‌خواهید بیاموزید که چگونه می‌توانید کسب و کار خود را با اینستاگرام رشد دهید، آموزش‌های کسب‌وکار اینستاگرام فرادرس را دریافت کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید