گلکسی A54 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A54 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A54 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی A54 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۶ بهمن ۱۴۰۱ - 15:51
گلکسی A54 5G

بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ گوشی گلکسی A54 5G را در طی چند هفته‌ی آینده معرفی خواهد کرد. چند روز پیش رندرهایی از این گوشی منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد و حالا امروز این میان‌رده در دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده است.

لیست منتشرشده در وب‌سایت کمیسیون فدرال ارتباطات، پشتیبانی گلکسی A54 5G از فست شارژ ۲۵ واتی را تایید کرده است. این لیست همچنین نشان می‌‌دهد که گلکسی A54 5G از باتری ۴۹۰۵ میلی‌آمپرساعتی با شماره مدل EB-BA546BY بهره برده است. همچنین شارژر این گوشی از شارژ ۱۵ واتی (۵V/3A) و ۲۵ واتی (۹V/2.77A) توسط فناوری پاور دلیوری و ۲۵ واتی توسط فناوری PPS پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A54 5G

لیست اتصالات گلکسی A54 5G نیز شامل بلوتوث LE، بلوتوث، WLAN a/b/g/n/ac/ax و NFC می‌شود. از این رو پرچمدار میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از فناوری وای فای ۶ نیز پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعات فاش‌شده از این گوشی در بنچمارک گیک بنچ نیز به استفاده‌ی آن از ۶ گیگابایت رم، تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند. انتظار می‌رود که در روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیشتری در خصوص این محصول باشیم.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید