تصاویر رسمی گوشی‌های گلکسی A34 و A54 منتشر شد - تکفارس 
تصاویر رسمی گوشی‌های گلکسی A34 و A54 منتشر شد - تکفارس 

تصاویر رسمی گوشی‌های گلکسی A34 و A54 منتشر شد

افشین نوری
۲۱ دی ۱۴۰۱ - 10:24
گلکسی A34

در حالیکه همه توجهات‌ به سمت رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه برای معرفی سری گلکسی S23 است امروز تصاویر رسمی گوشی‌های میان‌رده گلکسی A34 و A54 فاش شده است که ما را با طراحی کلی آن‌ها آشنا می‌کند. 

طبق شایعات، این دو گوشی گلکسی A سامسونگ که جدیدترین مدل‌های این سری در سال ۲۰۲۳ خواهند بود در تاریخ ۱۸ ژانویه در هند معرفی خواهند شد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن‌ها فاش شده است و ما تقریبا می‌دانیم که با چه گوشی‌هایی روبه‌رو خواهیم بود. 

تصاویر رسمی گوشی‌های گلکسی A34 و A54 منتشر شد - تکفارس 

گلکسی A34 جایگزین گلکسی A33 خواهد شد و ظاهرا مشخصات مشابهی با آن خواهد داشت. بنابراین انتظار می‌رود این گوشی مجهاز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز باشد. تراشه این گوشی از نوع اگزینوس ۱۲۸۰ و‌ باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ وات خواهد بود.

گلکسی A34 دوربین‌های نسبتا خوبی خواهد داشت و دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در ضمن این گوشی به همراه اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 ارائه خواهد شد و از استاندارد IP67 بهره خواهد برد. 

تصاویر رسمی گوشی‌های گلکسی A34 و A54 منتشر شد - تکفارس 

گوشی گلکسی A54 احتمالا دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی  ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ بهره خواهد برد. انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی از نوع ۵۰ مگاپیکسلی و باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۵ باشد.  استاندارد IP67 نیز برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.