سامسونگ نسل جدید تلویزیون های MicroLED را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ نسل جدید تلویزیون های MicroLED را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ نسل جدید تلویزیون های MicroLED را معرفی کرد

افشین نوری
۱۴ دی ۱۴۰۱ - 13:52
سامسونگ نسل جدید تلویزیون های MicroLED را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ  از نسل جدید تلویزیون‌های MicroLED خود رونمایی کرد. نسل قبلی این تلویزیون‌ها دارای مشکل سایز بزرگ بودند که استفاده کردن از آن‌ها را سخت می‌کرد و امکان خرید آن‌ها نیز برای همه افراد وجود نداشت. حالا سامسونگ نسل جدید را با سایزهای متوسط و قیمت مناسب ارائه کرده است.   

سامسونگ ادعا کرده است که این تلویزیون‌ها در حال حاضر کوچکترین و اقتصادی‌ترین تلوبزیون‌های MicroOLED در بازار هستند و کاربران به سایزهای ۵۰ تا ۲۴۰ اینچ دسترسی خواهند داشت. بنابراین طیف وسیعی از کاربران امکان استفاده از این نوع تلویزیون‌ها را خواهند داشت. 

این تلویزیون‌ها دارای طراحی ماژولار هستند که امکان شخصی‌سازی آن‌ها را به کاربران خواهد داد. این مدل‌ها همچنین هیچ حاشیه‌ای در اطراف خود ندارند و یک تجربه بصری کاملا واقعی را ارائه خواهند کرد. 

قیمت مدل ۱۲۰ اینچی این تلویزیون‌ها چیزی حدود ۱۵۵ هزار دلار تعیین شده است که قیمت نسبتا بالایی است، اما احتمالا قیمت سایزهای کوچکتر ۷۶، ۸۸ و ۹۹ اینچی آن پایین‌تر خواهد بود. 

این تلویزیون‌ها از سیستم عامل TizenOS استفاده می‌کنند که قابلیت‌های خوبی را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد و در بخش گیمینگ نیز کاربران به قابلیت‌های MiniMap Sharing و Virtual Aim Point دسترسی خواهند داشت. 

در هر حال، تلویزیون‌های جدید MicroLED سامسونگ قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت و باید ببینیم‌ که میزان فروش آن‌ها چگونه خواهد بود.

منبع: Gizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید