گلکسی A34 5G سامسونگ در گیک بنچ با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ ظاهر شد - تکفارس 
گلکسی A34 5G سامسونگ در گیک بنچ با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ ظاهر شد - تکفارس 

گلکسی A34 5G سامسونگ در گیک بنچ با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ ظاهر شد

افشین نوری
۲۲ دی ۱۴۰۱ - 10:51
گلکسی A34

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی گلکسی A34 5G در سال جدید میلادی آماده می‌کند و حالا این گوشی با یک تراشه دایمنسیتی در بنچمارک کیگ بنچ رویت شده است که دید بسیار خوبی درباره عملکرد آن در اختیار ما قرار می‌دهد. 

در حالیکه شایعات قبلی به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ برای گوشی گلکسی A34 5G اشاره کرده بودند حالا می‌بینیم که این گوشی در بنچمارک گیک بنچ با یک تراشه به نام MT6877V/TTZA ظاهر شده است که ما می‌دانیم این شماره متعلق به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک است. این تراشه یک پردازنده ۶ نانومتری با هشت هسته پردازشی است و هسته‌های آن شامل دو هسته Cortex-A78 با سرعت کلاک ۲.۶ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز می‌شوند.  

گلکسی A34 5G سامسونگ در گیک بنچ با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ ظاهر شد - تکفارس 

گلکسی A34 5G همچنین با ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۳ در گیک بنچ‌ظاهر شده است و امتیازهای تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن به‌ترتیب ۷۸۶ و ۲,۲۹۴ شده است. نکته جالب اینکه این امتیازها کمتر از امتیازهای گوشی ریلمی ۱۰ پرو پلاس با همان تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ هستند. شاید دلیل آن این باشد که از نمونه پیش‌تولید گلکسی A34 5G در تست‌های گیک بنچ استفاده شده است و احتمالا امتیازهای نمونه اصلی آن بالاتر از این اعداد خواهد بود. 

‌به نظر می‌رسد که گلکسی A34 5G شباهت زیادی به مدل قبلی خود یعنی گلکسی A34 5G خواهد داشت و تنها تفاوت ظاهری آن‌ها این‌ خواهد بود که A34 فاقد دوربین عمقی خواهد بود و سه دوربین پشت آن در داخل ماژول دوربین قرار نخواهند گرفت. 

طبق شایعات، سامسونگ در رویدادی که ۱۸ ژانویه برگزار خواهد کرد از این گوشی در کنار گلکسی A54 5G رونمایی خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که قیمت این گوشی‌ها چقدر خواهد بود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید