گلکسی A34 و A54 احتمالاً ۲۴ اسفند معرفی می شوند - تکفارس 
گلکسی A34 و A54 احتمالاً ۲۴ اسفند معرفی می شوند - تکفارس 
گلکسی A34 و A54 احتمالاً ۲۴ اسفند معرفی می شوند - تکفارس 

گلکسی A34 و A54 احتمالاً ۲۴ اسفند معرفی می شوند

افشین نوری
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - 12:10
گلکسی A34

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های گلکسی A34 و A54 وجود داشته است و هنوز مشخص نیست سامسونگ این گوشی‌ها را چه زمانی معرفی خواهد کرد.

حالا یک افشاگر مطرح فاش کرده است که هر دو گوشی گلکسی A34 و A54 در روز ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) معرفی خواهند شد. هنوز معلوم نیست که سامسونگ مراسمی در این روز برگزار خواهد کرد یا معرفی این گوشی‌ها صرفا به صورت رسانه‌ای اعلام خواهد شد.

طبق شایعات، گلکسی A54 مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰‌، تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۲۵ وات و استاندارد IP67 خواهد بود.

در مقابل، گلکسی A34 از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰Hz OLED، تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ و حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی، دوربین سه‌گانه ۴۸/۵/۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۲۵ وات خواهد بود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، تفاوت این‌ گوشی با مدل قبلی خود یعنی گلکسی A33 بسیار ناچیز خواهد بود. گوشی گلکسی A33 دارای همه مشخصات فوق استو فقط از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی، یک دوربین چهارم عمقی ۲ مگاپیکسلی و رم پایه ۴ گیگابایت بهره می‌برد.  

بنابراین گلکسی A34 تقریبا شبیه به A33 خواهد بود و شاید سامسونگ می‌خواهد آن را با قیمت رقابتی روانه بازار کند. باید ببینیم این شرکت چه فکرهایی در سر دارد. در ضمن هر دو گوشی گلکسی A34 و A54 سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OneUI 5.0  را اجرا خواهد کرد. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید