تصاویر کیس رسمی گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس رسمی گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس رسمی گلکسی A54 فاش شد - تکفارس 

تصاویر کیس رسمی گلکسی A54 فاش شد

افشین نوری
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 11:39
گلکسی A54 5G

در حالیکه گوشی گلکسی A54 هنوز معرفی نشده است شایعات زیادی درباره آن وجود دارد و حالا تصاویر کیس رسمی آن فاش شده است که طراحی گوشی را تاحدودی مشخص می‌کند. 

این کیس “Smart View Wallet Case” نام دارد و همانطور که از اسمش پیداست یک کیس شبیه با کیف پول است که فضایی برای کارت در داخل خود دارد. 

گلکسی A54

خود این کیس طراحی خاصی ندارد  اما در هر حال در نوع خود جالب است‌. به نظر می‌رسد گلکسی A54 از نظر طراحی شبیه به گلکسی S23 خواهد بود و دوربین‌های آن حالت جداگانه خواهند داشت. 

دکمه پاور و ولوم نیز در مکان استاندارد خود قرار دارند  و در لبه پایینی گوشی یک درگاه USB Type-C وجود دارد. اما خبری از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیست. اخیرا نیز رندرهایی از این گوشی فاش شده بود که نشان می‌داد گلکسی A54 دارای لبه‌های تخت با گوشی‌های خمیده خواهد بود و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز بسیار نازک خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی در داخل حفره هول پانچ قرار خواهد داشت و رنگ‌‌بندی آن شامل مشکی، لایم، صورتی و سفید خواهد بود. 

طبق شایعات، گلکسی A54 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با نرخ ۱۲۰Hz بهره خواهد برد و مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. دوربین‌های آن هم شامل یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۵۰ مگا‌پیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.  این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با سرعت شارژ ۲۵ وات تامین خواهد کرد. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید