بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید + فیلم آموزشی - تکفارس 
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید + فیلم آموزشی - تکفارس 
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید + فیلم آموزشی - تکفارس 

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید + فیلم آموزشی

کسری نراقی
۲۰ دی ۱۴۰۱ - 20:00
بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

در این مقاله می خواهیم بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید را بررسی کنیم و ببینیم کدام اپلیکیشن اندرویدی پرطرفدار را بهتر است استفاده کنیم. یادگیری زبان انگلیسی در حالت عادی ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، اما واقعیت این است که یادگیری زبان با روش های جدید سرگرم کننده بوده، و نتیجه سریعی به همراه دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

مقدمه

بررسی کردن همه برنامه های آموزش زبان انگلیسی ممکن است کمی وقت گیر باشد، به همین دلیل سعی کردیم از طریق نظرسنجی هایی که در سطح اینترنت انجام شده است، بهترین اپلیکیشن ها را انتخاب کنیم و آن ها را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با بررسی اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، بهترین اپلیکیشن را انتخاب کنید و با استفاده از آن شروع به یادگیری انگلیسی کنید. در نظر بگیرید که برخی از این اپلیکیشن ها ممکن است رایگان نباشند و ما در این مقاله رایگان یا پولی بودن آن ها را مورد بررسی قرار نداده ایم. اگر برایتان مهم است که حتماً از اپلیکیشن رایگان استفاده کنید، می توانید پس از بررسی کردن اپلیکیشن از مواردی که رایگان هستند استفاد کنید.

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

پیش از اینکه بخواهیم به معرفی اپلیکیشن هایی با محوریت آموزش زبان انگلیسی بپردازیم، می خواهیم یک منبع آموزشی به نام فرادرس را به شما معرفی کنیم تا کاربرانی که می خواهند با استفاده از فیلم های آموزشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند، بتوانند از آن استفاده کنند. فرادرس دارای مجموعه آموزش زبان انگلیسی است که به کاربر کمک می کند در دسته بندی های مختلف شروع به یادگیری زبان انگلیسی کند. این مجموعه آموزشی با در نظر گرفتن اینکه کاربران نیازمند آموزشی واقعی و کاربردی هستند، آموزش هایی با موضوعات مختلف ضبط و تهیه کرده است تا مخاطبان به راحتی بتوانند در موضوع خاص شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. برای مشاهده سرفصل های آموزش ها می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

حال بیایید در ادامه به بررسی اپلیکیشن هایی بپردازیم که در حوزه های مختلف برترین شناخته شده اند. با ما همراه باشید.

دولینگو، بهترین اپ آموزش زبان در دنیا

با جرعت می توان گفت که دولینگو از جمله بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید است که میلیون ها نصب فعال از سرتاسر دنیا دارد. این اپلیکیشن که بیشتر توسط ایرانی ها در جهت یادگیری دیگر زبان ها بر پایه زبان انگلیسی استفاده می شود، قابلیت آموزش بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا را داراست. مردم از سراسر دنیا برای یادگیری زبان انگلیسی این اپلیکیشن را دانلود و نصب می کنند. یکی از مزیت هایی که این اپلیکیشن دارد رایگان بودن آن است، به همین دلیل این اپلیکیشن از طرفداران زیادی برخوردار است، به جز رایگان بودن دولینگو، نوع آموزش و نمایش سطح پیشرفت در زبان باعث شده است کاربران زیادی به سمت این اپلیکیشن جذب شوند. توجه کنید که رایگان بودن اپلیکیشن به این معنا نیست که هر درسی را بخواهید می توانید باز کنید، برای رفتن به دروس بعدی باید درس فعلی را تمام کنید، سپس وارد مرحله بعدی شوید.

دولینگو، بهترین اپ آموزش زبان در دنیا

Duolingo با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، محبوب ترین اپلیکیشن یادگیری آنلاین زبان است. این برنامه که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد، دوره های آنلاین خود را به بیش از ۳۰ زبان ارائه می دهد و به عنوان یکی از بیشترین برنامه های دانلود شده در iOS و Android رتبه بندی می شود. بسیاری از افراد دریافته اند که تنها استفاده از دولینگو موجب یادگیری انگلیسی نمی شود و باید در کنار آن از دروس مختلف سنتی و همینطور مشاهده فیلم و سریال استفاده کرد. نکته ای که در کنار یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن باید به آن توجه کنید این است که برنامه های یادگیری زبان راه حلی ساده برای تسلط نیستند. اگر در مورد یادگیری یک زبان جدید جدی هستید، به یک رویکرد چند جانبه نیاز دارید:

  • خواندن روزنامه ها و وبلاگ ها به زبان انگلیسی
  • تماشای سریال های تلویزیونی خارجی و ویدیوهای YouTube
  • گوش دادن به پادکست ها و موسیقی های محبوب

با استفاده از این روش ها در کنار یادگیری انگلیسی به کمک اپلیکیشن موردنظر، سریع تر از شرکت کردن در کلاس های حضوری می توانید به زبان تسلط پیدا کنید.

فرادرس، بهترین اپ آموزش ویدیویی زبان

فرادرس نیز از جمله اپلیکیشن هایی است که به عنوان بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای اندروید شناخته می شود. این اپلیکیشن ساده اما کاربردی است و به همین دلیل مورد پسند افراد زیادی از کاربران ساده پسند واقع شده است. در اصل این اپلیکیشن یک پلتفرم آموزش آنلاین است که دارای آموزش های متعددی می باشد، و آموزش زبان انگلیسی نیز یکی از آن هاست. فرادرس از آموزش های ویدیویی بهره می برد و تمامی فیلم های آموزشی آن به صورت اختصاصی تنها برای انتشار در فرادرس ضبط و تهیه شده اند، بنابراین آموزش های فرادرس را جای دیگری نمی توانید پیدا کنید! این مسئله همچنین مرتبط با کیفیت محتوای آموزشی تولید شده توسط فرادرس است و اجازه نمی دهد ویدیوهای فرادرس در جای دیگری منتشر شوند.

فرادرس، بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

آموزش های زبان انگلیسی فرادرس به زبان فارسی هستند و به همین دلیل کاربران راحت تر می توانند از آموزش های فرادرس استفاده کنند، انگار که در کلاس های خصوصی کلاس زبان شرکت کرده اند. جالب است بدانید که فرادرس با داشتن هزاران ساعت فیلم آموزشی جزو اولین نفراتی است که آموزش به این روش را شروع کرده است، اما در حال حاضر سایت اپلیکیشن های زیادی شروع به آموزش دادن از این طریق کرده اند. تنها کافیست که یکی از آموزش های فرادرس را دریافت کنید، متوجه خواهید شد که یادگیری زبان به کمک فرادرس بسیار آسان است و به دلیل طبقه بندی موضوعی که دارد، درک مفاهیم انگلیسی در موضوع مربوطه راحت تر است. پس از تمامی این توضیحات، اگر علاقه مند به دانلود این اپلیکیشن شدید، می توانید از طریق لینک زیر آن را برای گوشی اندروید و ios نصب کنید.

لرنیت، آموزش انگلیسی بر پایه گرامر

سومین اپلیکیشنی که می خواهیم از لیست بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید معرفی کنیم، لرنیت است که یک برنامه ایرانی بوده و از جمله اپلیکیشن های موفق در زمینه آموزش زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن آموزش متفاوتی نسبت به دیگر اپلیکیشن ها داراست و آموزش را ابتدا با لغات شروع میکند. در ادامه بخش مکالمه وجود دارد که با استفاده از لغاتی که در درس یاد گرفته اید یک مکالمه ۲ دقیقه ای قرار داده شده، و در انتهای مکالمه یک تمرین مربوط به آن قرار داده شده است. در ادامه درس بخش گرامر وجود دارد که این بخش به زبان فارسی و به صورت صوتی برای کاربر توضیح داده می شود. پس از آن که بخش گرامر را مطالعه کردید، بایستی تمرینات مربوط به آن را انجام دهید. در ادامه بخش گفتار یا speaking وجود دارد که بایستی خودتان متن ظاهر شده در صفحه گوشی را بخوانید تا برنامه بتواند میزان مهارت شما و همچنین درستی اسپیکینگ را تشخیص دهد. در ادامه این بخش، لسینینگ یا شنیدار وجود دارد که توسط آن قدرت شنیداری شما محک زده می شود، و در پایان درس بخش مرور واژگان وجود دارد که از شما خواسته می شود با حروف به هم ریخته کلمات انگلیسی که معنی آن نوشته شده، بسازید. این کار هم باعث تقویت نوشتاری و هم تقویت حافظه شما می شود و می توانید معنی لغات را بهتر در ذهن خود ثبت کنید.

لرنیت، آموزش انگلیسی بر پایه گرامر

این کار در هر درس لرنیت تکرار می شود، هر سطح دارای ۲۰ درس است که هر درس شامل تدریس و تمرین هایی است که در بالا گفته شد. علاوه بر این ها، پس از هر ۵ درس یک آزمون وجود دارد تا بتوانید مهارت های زبان انگلیسی خود را با آن ها به چالش بکشید و ببینید در طی ۵ درس در چه حد زبان یاد گرفته اید. این اپلیکیشن بیشتر روی گرامر تمرکز کرده است تا دیگر بخش ها، به همین دلیل یادگیری زبان انگلیسی با این اپلیکیشن مورد پسند بسیاری از ایرانی ها قرار گرفته است. این درحالی است که در بیشتر اپلیکیشن های خارجی دیگر بخشی به نام گرامر وجود ندارد و کاربر هنگام استفاده از اپلیکیشن خود به صورت خودکار با بخش گرامر آشنا می شود. همنطور که در ابتدا گفتیم، برنامه آموزش زبان انگلیسی برای اندروید لرنیت با داشتن امکاناتی نظیر استادیار، کوئیز، جعبه لایتنر، یادآور مطالعه و دیگر موارد یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار زبان انگلیسی در ایران است. این اپ را می توانید بر گوشی اندروید خود نصب کنید یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

رزتا استون، بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهبود مهارت های انگلیسی خود هستید یا فقط می خواهید مانند یک فرد بومی صحبت کنید، Rosetta Stone بهترین برنامه برای شما است! این برنامه انواع درس های تعاملی را ارائه می دهد که اصول گرامر، تلفظ و واژگان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. بعلاوه، تمرینات تعاملی، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و جذاب می کند. چه مبتدی یا یک سخنران با تجربه باشید، Rosetta Stone یک منبع عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. رزتا استون با ارائه تمرین های متنوعی که سناریوهای دنیای واقعی را تقلید می کنند به شما کمک می کند زبان انگلیسی را سریع تر یاد بگیرید. شما همچنین می توانید از Rosetta Stone برای تمرین مهارت های صحبت کردن خود استفاده کنید، که اگر می خواهید مانند یک نیتیو یا فرد بومی انگلیسی زبان شروع به صحبت کنید، حتماً از رزتا استون استفاده کنید. به طور کلی، Rosetta Stone یک برنامه موثر است که به شما کمک می کند زبان انگلیسی را سریع و روان یاد بگیرید.

همچنین استفاده از آن سرگرم کننده و لذت بخش است، بنابراین انگیزه خواهید داشت حتی پس از اتمام درس ها به استفاده از آن ادامه دهید. رزتا استون شرکتی است که یک دوره آنلاین ارائه می دهد که به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند. این دوره به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن ساده و آسان باشد، بنابراین با تلاش زیاد می توانید در کمترین زمان مانند یک بومی صحبت کنید. این دوره به چهار بخش اصلی، متوسط، پیشرفته و روان تقسیم می شود. هر بخش دارای چندین ماژول است که مهارت های زبانی خاصی را به شما آموزش می دهد.

رزتا استون، بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی

به طور کلی، با بررسی ها و نظرسنجی هایی که انجام شده است، کاربران متوجه شده اند که تعداد طرفداران این اپلیکیشن به طرز قابل توجهی زیاد است و به همین دلیل سعی بر این داشته اند که از این اپلیکیشن استفاده کنند. پس از مدت زمانی متوجه شدند که زبان انگلیسی آن افراد بسیار پیشرفت کرده است. بنابراین این اپلیکیشن نیز در لیست بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید قرار می گیرد.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

در این مقاله درمورد بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید صحبت کردیم، اما آیا یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن بهترین روش است؟ همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، در کنار یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن ها بهتر است که از رسانه های دیگر نیز برای ایجاد تعامل و یادگیری بهتر انگلیسی استفاده کنید. برای مثال کتاب بخوانید، پادکست گوش دهید و مواردی از این قبیل، اما آیا استفاده از اپلیکیشن همیشه جواب گو است؟

متاسفانه باید این مورد را تذکر دهیم که استفاده از اپلیکیشن تنها می تواند ۷۰ درصد شما را به سمت یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های خارجی دیگر هدایت کند تا بتوانید بر روی آن ها تسلط داشته باشید. در کنار اپلیکیشن ها، بایستی حتماً از منابع آموزشی دیگر استفاده کنید. اگر به دنبال یک راه بهتر برای یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری هستید، و نمی خواهید در کلاس های حضوری شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از فیلم های آموزشی است که در سطح اینترنت وجود دارند. یکی از منابعی که برای این کار وجود دارد، آموزش زبان فرادرس است که با فیلم های آموزشی خود توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. فرادرس علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، دارای آموزش زبان های فرانسوی، آلمانی، ترکی، چینی، سوئدی و دیگر زبان های زنده دنیا است؛ این آموزش ها را می توانید از طریق لینک زیر پیدا کنید.

سخن آخر درمورد بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید

به پایان مطلب رسیدیم. در این مقاله درمورد ۴ اپلیکیشن برتر در حوزه آموزش زبان انگلیسی صحبت کردیم و سعی کردیم مسیر مشخصی را برای یادگیری بهتر زبان برای شما مشخص کنیم. اگر در یادگیری زبان انگلیسی جدی هستید، سعی کنید با ترکیب روش های مختلف یادگیری زبان، به نتیجه مطلوبی برسید. امیدواریم این مطلب مورد استفاده واقع شده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید