قیمت پایه گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ درز پیدا کرد - تکفارس 
قیمت پایه گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ درز پیدا کرد - تکفارس 
قیمت پایه گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ درز پیدا کرد - تکفارس 

قیمت پایه گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ درز پیدا کرد

افشین نوری
۱۳ دی ۱۴۰۱ - 17:12
گلکسی S23 اولترا

سامسونگ ظاهرا قرار است در ماه فوریه سری گلکسی S23 را معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره مشخصات و قیمت آن‌ها وجود داشته است. 

در ماه‌های اخیرا بحران اقتصاد جهانی و افزایش نرخ تورم باعث شده تا اکثر شرکت‌ها قیکت محصولات خود را افزایش بدهند و به نظر می‌رسد سامسونگ نیز اقدام به افزایش قیمت سری گلکسی S23 خواهد کرد.

طبق یک گزارش جدید، درآمد موبایلی سامسونگ از ۲۸.۴ تریلیون وون در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ به ۳۲.۲ تریلیون ‌وون در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ افزایش یافته است که رشد ۱۳.۳ درصدی را نشان می‌دهد، اما سود خالص این شرکت ۳.۶ درصد کاهش یافته است. بخش بزرگی از درآمد موبایلی سامسونگ از راه فروش گوشی‌های پرچمدار مثل گاکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ بوده است و پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۳ نیز این درآمدها از راه فروش مدل‌های گران‌قیمت گلکسی S23 تامین شود.

گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ‌ قطعات پیشرفته‌ای خواهند داشت و گفته می‌شود مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم پیشرفته LPDDR5X، حافظه UFS 4.0 و نمایشگر AMOLED خواهند بود و مدل گلکسی S23 اولترا از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این مشخصات قطعا باعث افزایش قیمت این‌ گوشی‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته خواهند شد. 

با این حال، سامسونگ برای رقابت با سایر شرکت‌ها مجبور خواهد بود که حاشیه سود این گوشی‌ها را کاهش دهد و به عبارتی مجبور خواهد شد تا قیمت آن‌ها را کمتر افزایش دهد. 

بنابراین گزارش امروز پیش‌بینی کرده است که قیمت پایه گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا به‌ترتیب ۷۹۹، ۹۹۹ و ۱۱۹۹ دلار خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه برنامه‌ای برای این سری در سر دارد. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید