گلکسی S23 حالا بخشی از بازی فورتنایت است - تکفارس 
گلکسی S23 حالا بخشی از بازی فورتنایت است - تکفارس 

گلکسی S23 حالا بخشی از بازی فورتنایت است

افشین نوری
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - 11:28
گلکسی S23

سامسونگ اعلام کرد که با همکاری استودیو سازنده بازی محبوب فورتنایت، فناوری متاورس را به سری گلکسی S23 می‌آورد. فورتنایت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های بتل رویال با میلیون‌ها بازیکن است.

سامسونگ یک فروشگاه SmartCity در داخل Samsung Island معرفی کرده است که به گیمرها اجازه تعامل دستگاه‌های مختلف را می‌دهد.

شماره کد این نقشه  8526-6648-9508 است که‌ علاوه بر دستگاه‌های مختلف می‌تواند با کوئست گیم فان نیز اجرا شود. شما در هر مرحله باید گوشی‌های گلکسی S23 را در داخل نقشه پیدا کنید. 

گلکسی S23

یکی از مدیران سامسونگ به نام آرتور وانگ گفته است که کانال‌های ارتباطی در دنیای متاورس باید به‌طور مداوم به‌روزرسانی شوند و همکاری ما با فورتنایت باعث شده تا این شرکت کره‌ای بتواند محصولات و قابلیت‌های خوبی در این زمینه ارائه کند. 

در ضمن، گیم پلی بازی بهبود یافته است و تمرکز آن به سمت قابلیت‌های گلکسی S23 رفته است. برای مثال، یک قابلیت زوم و یک دکمه Nightography ارائه شده است که امکان بزرگنمایی و دید در شب را به کاربران خواهند داد. یک دکمه Knox نیز وجود دارد که‌ روی یکی دیگر از قابلیت‌های اکوسیستم گلکسی تمرکز کرده است.

لازم به ذکر است که گلکسی S23 از نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت و وضوح ۱۰۸۰p با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. این گوشی همچنین مجهز به یک تراشه انحصاری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که ۳۵ درصد عملکرد سریع‌تر و ۴۰ درصد مصرف انرژی پایین‌تری دارد. تفاوت این تراشه با تراشه اصلی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در آن است که سرعت کلاک بالاتری نسبت به آن دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید