مشخصات کلیدی سری پوکو ایکس ۵ ۵G فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی سری پوکو ایکس ۵ ۵G فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی سری پوکو ایکس ۵ ۵G فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی سری پوکو ایکس ۵ ۵G فاش شد

مهدی حلوائی
۸ دی ۱۴۰۱ - 10:41
پوکو ایکس 5 5G

قرار است که گوشی‌های سری پوکو ایکس ۵ ۵G در دو نسخه‌ی پایه و پرو در ژانویه یا فوریه‌ی سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شوند. حالا امروز افشاگری به نام کسپر اشکرژیپک (Kacper Skrzypek) اعلام کرده که پوکو ایکس ۵ ۵G شباهت زیادی به ردمی نوت ۱۲ ۵G داشته اما از تراشه‌ی دیگری بهره خواهد برد. این افشاگر همچنین اطلاعات مهمی را در خصوص پوکو ایکس ۵ پرو به اشتراک گذاشته که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بر اساس گزارش این افشاگر، ردمی نوت ۱۲ ۵G در بازار جهانی با همین نام عرضه خواهد شد و پوکو ایکس ۵ ۵G نیز علی‌رغم استفاده از سخت‌افزار مشابه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. برای مقایسه، ردمی نوت ۱۲ ۵G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۱ مجهز شده است.

مشخصات کلیدی سری پوکو ایکس ۵ ۵G فاش شد - تکفارس 

در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، پوکو ایکس ۵ ۵G همانند گوشی جدید ردمی از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی به بازار عرضه خواهد شد.

اشکرژیپک همچنین ادعا می‌کند که که پوکو ایکس ۵ پرو همان ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن بوده که اخیراً در کشور چین معرفی شده است. این گوشی از نمایشگر مشابه نسخه‌ی پایه‌ی ردمی نوت ۱۲، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G، تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ واتی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید