تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ منتشر شد - تکفارس 
تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ منتشر شد - تکفارس 

تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ منتشر شد

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۱ - 06:29
می واچ لایت شیائومی

برند ردمی قرار است با برگزاری یک رویداد بزرگ از سری ردمی K60 و چند محصول دیگر مثل ردمی واچ ۳، ردمی بند ۲ و ردمی بادز ۴ لایت رونمایی کند و حالا یک تیزر رسمی از واچ ۳ منتشر است که مشخصات نمایشگر آن را نشان می‌دهد‌.

ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ قرار است جایگزین ردمی واچ ‌۲ شود که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. ساعت آینده ردمی ارتقاهای خوبی در بخش‌های مختلف خواهد داشت و طبق تیزر رسمی امروز نمایشگر آن یک پنل ۱.۷۵ اینچی AMOLED با مساحتی ۱۴.۸ درصد بزرگتر از نمایشگر مدل واچ ‌۲ خواهد بود‌.  

تیزر رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ منتشر شد - تکفارس 

سایر مشخصات نمایشگر این ساعت شامل تراکم پیکسلی ۳۴۱PPi و روشنایی ۶۰۰ نیت می‌شوند. ردمی واو ۳ همچنین دارای فناوری بلوتوث خواهد بود و امکان برقراری تماس از طریق اینترفیس خود و همچنین اسپیکرها و میکروفون‌هایی که داخل آن تعبیه شده فراهم خواهد کرد.  

نکته دیگر درباره ردمی واچ ۳ اینکه این ساعت مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به مدل قبلی‌اش خواهد داشت و این ویژگی می‌تواند تبدیل به مزیت آن شود. این در حالیست که انتظار می‌رود قیمت واچ ۳ در همان محدوده قیمتی واچ ۲ یعنی ۵۰ دلار باشد. 

همانطور که در بالا گفته شد، ما در کنار این ساعت شاهد رونمایی از ردمی بند ۲ نیز خواهیم بود. این دستبند سلامت مجهز به یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی با مساحتی ۷۹ درصد بزرگتر از نمایشگر مدل قبلی‌اش خواهد بود. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شیائومی محصولات جدید خود را با چه قابلیت‌هایی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید