گلکسی A54 در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شد - تکفارس 
گلکسی A54 در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شد - تکفارس 
گلکسی A54 در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شد - تکفارس 

گلکسی A54 در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۱ - 06:36
گلکسی A54

ظاهرا سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی A54 آماده می‌کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است، اما حالا این گوشی تاییدئه Bluetooth SIG را دریافت کرده کرده و به نظر می‌رسد به زودی معرفی خواهد شد. 

در حالیکه هنوز سامسونگ به‌طور رسمی صحبتی درباره گلکسی A54 نکرده است این گوشی با شماره مدل SM-A546V در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شده است. در این تائیدیه به نام مارکتینگ این گوشی و پشتیبانی آن از بلوتوث ۵.۳ اشاره شده است. معمولا وقتی یک مدل گوشی هوشمند گواهینامه Bluetooth SIG را می‌گیرد به معنای آن است که زمان معرفی آن بسیار نزدیک است. 

امروز نیز شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ خط تولید سری گلکسی A7x را متوقف خواهد و ما احتمالا سال آینده مدل گلکسی A74 را نخواهیم دید. بنابراین اگر این خبر صحت داشته باشد گوشی گلکسی A54 مورد توجه بیشتری از سوی مشتریان قرار خواهد گرفت. 

خبر دیگر اینکه گلکسی A54 به‌تازگی در گیک بنچ نیز رویت شده بود و برخی مشخصات آن لو رفته بود. این‌گوشی با یک تراشه هشت هسته‌ای با نام رمزی S5E8835 در این بنچمارک ظاهر شده بود. این تراشه دارای چهار هسته ۲.۴  گیگاهرتز و چهار هسته ۲ گیگاهرتز بود و از گرافیک Mali G68  بهره می‌برد. این گوشی همچنین ‌مجهز به ۶ گیگابایت رم پایه بود. ‌

برخی گزارش‌ها نیز به سیستم دوربین سه‌گانه پشت آن با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات و نمایشگر ۶.۴ هرتزی Full HD+ AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز و سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کرده‌‌اند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این گوشی را درنهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید