ایلان ماسک: تیک آبی توییتر را به‌زودی حذف می کنم - تکفارس 
ایلان ماسک: تیک آبی توییتر را به‌زودی حذف می کنم - تکفارس 
ایلان ماسک: تیک آبی توییتر را به‌زودی حذف می کنم - تکفارس 

ایلان ماسک: تیک آبی توییتر را به‌زودی حذف می کنم

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 13:55
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است که تیک آبی را از اکانت‌ها حذف خواهد کرد. این تیک هم‌اکنون در کنار اکانت افراد سرشناس و وریفای شده وحود دارد و نشان‌دهنده معتبر بودن پروفایل آن‌هاست.

ماسک گفته است که تیک آبی در کنار اسامی اکانت‌ها، چیز بیخودی است و قصد دارد که آن را حذف کند‌. او هرچند به جزئیات بیشتری در این زمینه اشاره نکرده اما گفته است که این کار ظرف چند ماه آینده انجام خواهد شد.

این صحبت‌های ماسک در حالی مطرح می‌شود که سرویس توییتر بلو امروز با هزینه اشتراک ماهانه ۸ دلار برای کاربران اندروید و وب و ۱۱ دلار برای کاربران آی او اس عرضه شد و یکی از قابلیت‌های آن امکان دریافت تیک آبی برای کاربران است. ‌ البته کسانی که در
حال حاضر تیک آبی دارند باید برای استفاده مجدد از آن عضو توییتر بلو شوند در غیر این‌صورت تیک آبی آن‌ها حذف خواهد شد. توییتر اعلام کرده است که کسانی که درخواست تیک آبی دارند باید علاوه بر اسم رسمی و عکس پروفایل خود، باید شماره تلفن‌شان را هم ثبت کنند.

حالا معلوم نیست که ماسک صحبت‌های امروز خود را بر چه مبنایی عنوان کرده است و چرا او می‌خواهد قابلیتی را که توییتر به‌تازگی عرضه کرده است ظرف چند ماه آینده حذف کند. با این‌حال، به نظر می‌رسد که حذف تیک آبی باعث آشفتگی در توییتر خواهد شد و اثرات منفی روی این پلتفرم خواهد گذاست.

البته قرار است دو تیک خاکستری و طلایی نیز بعدا عرضه شوند و باید ببینیم که ایلان ماسک چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید