ایلان ماسک قابلیت Moments را از توییتر حذف کرد - تکفارس 
ایلان ماسک قابلیت Moments را از توییتر حذف کرد - تکفارس 
ایلان ماسک قابلیت Moments را از توییتر حذف کرد - تکفارس 

ایلان ماسک قابلیت Moments را از توییتر حذف کرد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 17:30
توییتر

ایلان ماسک قصد دارد نسخه جدید توییتر را با نام Twitter 2.0 معرفی کند و حالا اطلاعاتی درباره آن فاش شده است که نشان می‌دهند قابلیت Moments از این نسخه حذف خواهد شد.  

توییتر قابلیت Moments را در سال ۲۰۱۵ عرضه کرد و قرار بود کاربران این شبکه اجتماعی توییت‌های مهم خود را از طریق آن منتشر کنند‌ .

این قابلیت متاسفانه نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و توییتر مجبور شد در سال ۲۰۱۸ آن را با گزینه دیگری به نام Explore جایگزین کند. البته این قابلیت فقط از روی نسخه موبایل توییتر حذف شد و نسخه دسکتاپ همچنان آن را داشت. با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که این قابلیت از نسخه دسکتاپ نیز حذف شده است.‌‌

توییتر گفته است که با حذف Moments قصد دارد تمرکز خود را روی بهبود سایر امکانات توییتر بگذارد. البته همچنان امکان کپی پیست کردن توییت‌های مومنت برای کاربران وجود خواهد داشت. 

به هر حال، ماسک بعد از خرید توییتر تصمیم‌ گرفته تغییرات قابل‌توجهی در این پلتفرم ایجاد کند و باید ببینیم که چه قابلیت‌های دیگری به این شبکه اجتماعی اضافه یا از آن حذف خواهند شد. نظر شما درباره حذف Moments از توییتر چیست؟ آیا قبلا با آن کار کرده بودید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید