شیائومی نسخه جدید ردمی پد با رم بیشتر را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی نسخه جدید ردمی پد با رم بیشتر را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی نسخه جدید ردمی پد با رم بیشتر را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی نسخه جدید ردمی پد با رم بیشتر را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - 07:32
شیائومی ردمی پد

شیائومی امروز نسخه‌ی جدیدی از تبلت ردمی پد را معرفی کرد که میزان رم آن نسبت به نسخه‌ی قبلی بیشتر است. این شرکت چینی پس از عرضه‌ی پد ۵ پرو ۱۲.۴ نیز در حرکتی مشابه، نسخه‌ی دیگری از این تبلت اقتصادی را در دسترس قرار داده بود که از رم بیشتری بهره می‌برد.

شیائومی نسخه‌ی قبلی ردمی پد را در دو مدل با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ به بازار عرضه کرده بود اما حالا نسخه‌ی جدید آن علی‌رغم استفاده از میزان حافظه‌ی داخلی مشابه به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. با این وجود، کاربران می‌توانند حافظه‌ی داخلی این تبلت را از طریق شیار کارت میکرو اس‌ دی آن تا ۱ ترابایت افزایش دهند. این تبلت همچنین همانند نسخه‌ی قبلی از تراشه‌ی هیلیو G99، نمایشگر ۱۰.۶ اینچی و باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

شیائومی ردمی پد

نسخه‌ی ۸ گیگابایتی ردمی پد ۱،۷۹۹ یوان (حدود ۲۵۱ دلار) قیمت دارد که نزدیک به ۴۲ دلار گران‌تر از نسخه‌ی ۶ گیگابایتی و ۷۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی ۴ گیگابایتی آن است. در حال حاضر قرار است که این محصول در کشور چین عرضه شود و از آن‌جایی که پد ۵ پرو ۱۲.۴ نیز تنها در این کشور در دسترس قرار گرفته بود، ممکن است که شاهد عرضه‌ی آن در بازار جهانی نباشیم.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید