همکاری ایلان ماسک و بایننس برای مقابله با مشکل بات های توییتر - تکفارس 
همکاری ایلان ماسک و بایننس برای مقابله با مشکل بات های توییتر - تکفارس 
همکاری ایلان ماسک و بایننس برای مقابله با مشکل بات های توییتر - تکفارس 

همکاری ایلان ماسک و بایننس برای مقابله با مشکل بات های توییتر

مهدی حلوائی
۹ آبان ۱۴۰۱ - 10:11
توییتر بایننس

بایننس (Bynance)، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز دنیا، ۵۰۰ میلیون دلار در پروژه‌ی خرید توییتر توسط ایلان ماسک سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت قصد دارد تا با همکاری ماسک، فناوری‌هایی مبتنی بر بلاک‌چین را برای پلتفرم‌های فضای مجازی ایجاد کند.

مطالب مرتبط:

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل شرکت بایننس، از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که از برنامه‌ی ایلان ماسک برای خرید توییتر پشتیبانی می‌کند و حالا این شرکت به عنوان یکی از شرکای ماسک شناخته می‌شود. بایننس همچنین اعلام کرده بود که تنها در صورتی از توییتر حمایت مالی خواهد کرد که ایلان ماسک آن را خریداری کند.

تمایل توییتر به استفاده از فناوری‌های مبتنی بر بلاک‌چین موضوع جدیدی نبوده چرا که این شرکت در ماه نوامبر سال گذشته نیز تیمی را برای توسعه‌ی فناوری‌های مشابه ایجاد کرده بود و همین موضوع منجر به ارائه‌ی قابلیت استفاده از توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) به عنوان آواتار شد.

بایننس سعی دارد تا در ازای سرمایه‌گذاری در توییتر از این پلتفرم برای توسعه‌ی Web3، نسخه‌ی جدید و غیرمتمرکز اینترنت که بر مالکیت کاربر، جلوگیری از سانسور و ارائه‌ی روش‌های پرداختی جدیدی که بر سازمان‌های مالی موجود متکی نیست، استفاده کند. بایننس همچنین سعی دارد تا با همکاری ماسک تعداد بات‌های توییتر را کاهش دهد. ماسک معتقد است که تعداد بات‌های توییتر بسیار بیشتر از آن‌ چیزی است که این شرکت اعلام کرده و حالا سعی دارد با این مشکل مقابله کند.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید