زلزله ایلان ماسک؛ کاربران توییتر در حال کوچ کردن به شبکه های اجتماعی دیگر هستند - تکفارس 
زلزله ایلان ماسک؛ کاربران توییتر در حال کوچ کردن به شبکه های اجتماعی دیگر هستند - تکفارس 

زلزله ایلان ماسک؛ کاربران توییتر در حال کوچ کردن به شبکه های اجتماعی دیگر هستند

افشین نوری
۹ آبان ۱۴۰۱ - 09:21
۵ حقیقت درباره ایلان ماسک

ایلان ماسک به‌تازگی توانست بعد از حرف و‌ حدیث‌های فراوان توییتر را بخرد و حالا خیلی‌ها دوست دارند بدانند که برنامه او برای آینده این شرکت چه خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توییتر بعد از اعلان ‌خبر خرید توییتر توسط ماسک در حال ترک کردن این پلتفرم هستند و ظاهرا به شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل دیسکورد و Mastodon در حال کوچ کردن هستند. 

به نظر می‌رسد کاربران توییتر آینده مبهمی برای این شبکه اجتماعی می‌بینند و همین ابهام باعث شده تا افرادی که فکر می‌کنند احتمالا وضع توییتر بدتر خواهد شد این شبکه اجتماعی را ترک کنند و به‌دنبال یک پلتفرم بهتر بگردند. ماسک اخیرا گفته بود که ممکن است اکانت تویبتری دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا را برگرداند و حتی دیروز اعلام کرد که یک شورای نظارت بر محتوای توییتر تشکیل خواهد داد تا به‌دقت بر محتواهای منتشرشده در این شبکه اجتماعی نطارت کنند. ‌

این اظهارات ماسک نشان می‌دهد که ما به‌زودی شاهد تغییرات مهمی در شبکه توییتر خواهیم بود و برخی کاربران این موضوع را فهمیده‌اند و به همین خاطر در حال ترک توییتر هستند. ضمن اینکه خیلی از کاربران از اینکه ثروتمندترین مرد دنیا مالک توییتر شده است خوشحال نیستند و در واکنش به این اتفاق قصد دارند توییتر را ترک کنند. ‌

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شبکه‌های اجتماعی دیسکورد و Mastodon میزبان چه تعدغد از کاربران توییتر خواهند بود و وضعیت توییتر در ماه‌های آینده چگونه خواهد شد. نظر شما درباره این ‌موضوع چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید