گوگل مشکل شمارش اشتباه تعداد تب های باز شده در مرورگر کروم را حل کرد - تکفارس 
گوگل مشکل شمارش اشتباه تعداد تب های باز شده در مرورگر کروم را حل کرد - تکفارس 
گوگل مشکل شمارش اشتباه تعداد تب های باز شده در مرورگر کروم را حل کرد - تکفارس 

گوگل مشکل شمارش اشتباه تعداد تب های باز شده در مرورگر کروم را حل کرد

افشین نوری
۹ مهر ۱۴۰۱ - 07:43
کروم

گوگل سال گذشته قابلیتی به نام گروه تب (Tab group) برای مرورگر کروم عرضه کرد ولی متاسفانه این قابلیت با خطاهایی مواجه می‌شد و تعداد تب‌ها را درست نشان نمی‌‌داد. گوگل حالا برای رفع این مشکل آپدیت جدید کروم ۱۰۶ را عرضه کرده است که تعداد تب‌ها را درست نشان می‌دهد‌. 

نسخه جدید کروم علاوه بر رفع این مشکل بهبودهایی نیز ارائه کرده است که یکی از آن‌ها دسترسی سریع‌تر با هیستوری و بوکمارک‌هاست و شما با تایپ کردن @ در نوار آدرس می‌توانید به هر کدام از موارد بالا، دسترسی راحت‌تری داشته باشید. آپدیت جدید کروم در تاریخ ۲۸ سپتامبر عرضه شده است و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید می‌توانید به پلی استور مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

این آپدیت همچنین چندین آسیب‌پذیری قبلی کروم در نسخه‌های مک و ویندوز را برطرف کرده است. همچنین آسیب‌پذیری خطرناک روز صفر مورد توجه قرار گرفته است. گوگل برای ششمین بار است که در سال ۲۰۲۲ برای رفع این باگ مهم آپدیت ارائه می‌کند‌.

گوگل گفته است که به‌طور پیوسته در حال ارزیابی مرورگرم کروم است تا ضعف‌های آن را بهبود ببخشد. به گفته این شرکت، آسیب‌پذیری جدید روز صفر با نام CVE-2022-3075 به‌خاطر عدم تایید کافی دیتا در کتابخانه‌های Mojo ایجاد شده است که خوشبختانه این موضوع حل شده است.

نظر شما درباره مرورگر کروم چیست؟ آیا از کار کردن با آن راضی هستید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید