اولین تیزر رسمی پیکسل واچ گوگل منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
اولین تیزر رسمی پیکسل واچ گوگل منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

اولین تیزر رسمی پیکسل واچ گوگل منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۱ مهر ۱۴۰۱ - 15:31
گوگل پیکسل واچ

گوگل قرار است تا چند هفته دیگر از ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کند و حالا تیزر رسمی این ساعت منتشر شده است که دید بسیار خوبی از تمام زوایای آن در اختیار ما قرار می‌دهد. 

پیکسل واچ اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود و در روز ۱۴ مهرماه به همراه سری پیکسل ۷ معرفی خواهد شد. همانطور که در تیزر رسمی مشاهده می‌کنید، گوگل از طراحی دایره‌ای برای این ساعت استفاده کرده است. لبه‌‌های پیکسل واچ‌ حالت انحنادار دارند که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز ضخامت زیادی ندارند.

پیکسل واچ گوگل از یک طراحی مینیمالیستی بهره می‌برد و در لبه سمت راست آن می‌توان یک تاج چرخان را دید که تقریبا شبیه به تاج ساعت‌های اپل واچ است. در بالای این تاج یک دکمه فیزیکی وجود دارد و در پایین تاج نیز یک بریدگی کوچک به چشم می‌خورد. 

در ویدیوی منتشرشده می‌توان نحوه اتصال بندها به بدنه ساعت را نیز مشاهده کرد و همچنین می‌توان رنگ‌بندی ساعت را دید که شامل رنگ‌های سبز، خاکستری و مشکی خواهد بود. 

گوگل در رویداد I/O 2022 خود گفته بود که پیکسل واچ اولین ساعت دنیا با سیستم عامل WearOS و قابلیت‌هایی مثل گوگل اسیستنت و NFC خواهد بود. این ساعت همچنین از GPS داخلی و سنسورهای مختلف برای پایش سلامت و خواب بهره خواهد برد و با فیت‌بیت یکپارچه خواهد بود.

و در آخر اینکه، قیمت پایه پیکسل واچ گوگل ۲۴۹.۹۹ دلار خواهد بود و در بازار اروپا احتمالا به قیمت ۳۰۰ یورو فروخته خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید