ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ واتی در راهست - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ واتی در راهست - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ واتی در راهست - تکفارس 

ردمی نوت ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ واتی در راهست

افشین نوری
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - 21:15
ردمی نوت 11

وب‌سایت Digital Chat Station فاش کرده است که گوشی ردمی نوت ۱۲ در راه است و احتمالا تا آخر امسال در چین عرضه خواهد شد و اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازارهای جهانی خواهد شد‌.

طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت منتشر کرده است ردمی نوت ۱۲ مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. نکته مهم‌تر اینکه شیائومی در جعبه این گوشی یک شارژر نیز ارائه خواهد کرد. 

این گوشی همچنین دارای طراحی مستطیلی با لبه‌های صاف خواهد بود و از این بابت تقریبا شبیه به ردمی نوت ۱۱ خواهد بود. از طرفی، نمایشگر آن از نوع مسطح خواهد بود و یک حفره مرکزی در بالای نمایشگر آن میزبان دوربین سلفی خواهد بود. 

گفته می‌شود ردمی نوت ۱۲ در کنار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خود یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز خواهد داشت. 

همانطور که گفته شد فناوری شارژ این گوشی از نوع ۱۲۰ وات خواهد بود که ظاهرا شیائومی قصد دارد این فناوری در سال ۲۰۲۳ برای گوشی‌های میان‌رده خودش نیز عرضه کند. این کار احتمالا باعث افزایش محبوبیت این گوشی‌‌ها در بین کاربران خواهد شد. گفته می‌شود این فناوری قادر خواهد بود باتری ردمی نوت ۱۲ را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ کند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید