نسخه جهانی سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۳ فروردین معرفی می شود - تکفارس 
نسخه جهانی سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۳ فروردین معرفی می شود - تکفارس 

نسخه جهانی سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۳ فروردین معرفی می شود

افشین نوری
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - 11:07
ردمی نوت 12 5G

شیائومی چند ماه پیش سری ردمی نوت ۱۲ را در چین معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که نسخه جهانی آن را نیز به‌زودی عرضه خواهد کرد.

البته شیائومی در ماه ژانویه ۲۰۲۳ سری ردمی نوت ۱۲ را برای بازار هند نیز ارایه کرد که به جز مدل استاندارد، دو مدل پرو و پرو پلاس تقریبا مشابه نسخه چینی بودند.

حالا این شرکت قصد دارد با برگزاری یک رویداد در روز ۲۳ مارس (۳ فروردین) نسخه جهانی ردمی نوت ۱۲ را رونمایی کند. شعار این رویداد Live vivid خواهد بود.

ردمی نوت ۱۲ جزو ارزان‌ترین گوشی در بین پرچمداران جدید ردمی می‌باشد. این محصول از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۱، رم LPDDR4X، حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) مجهز شده است.

ردمی نوت ۱۲ همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت کناری و شیار میکرو اس دی استفاده کرده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی استاندارد IP53 را نیز دریافت کرده و ضخامت آن ۷.۹ میلی‌متر می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که نسخه جهانی این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت و دقیقا در چه کشورهایی عرضه خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که از نظر مشخصات تفاوت چندانی بین نسحه چینی و جهانی وجود نداشته باشد.

رویداد شیائومی قرار است در ساعت ۲۳ به وقت چین که حوالی ساعت ۱۵ لندن یا ۱۸:۳۰ تهران می‌شود برگزار خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.