ردمی نوت ۱۲ توربو از نمایشگر اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ توربو از نمایشگر اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۲ توربو از نمایشگر اولد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۳۰ دی ۱۴۰۱ - 11:16
ردمی نوت 12

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در حال حاضر در کشورهای چین و هند عرضه‌ شده‌اند و قرار است که در طی چند هفته‌ی آینده در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار بگیرند. با این وجود، گفته می‌شود که نسخه‌ی دیگری از ردمی نوت ۱۲ نیز در دست ساخت است و حالا امروز جزئیات تازه‌ای در خصوص این دستگاه فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ردمی گوشی‌های سری نوت ۱۱T را با یک نمایشگر ال سی دی اختصاصی و حسگر اثر انگشت کناری به بازار عرضه کرد اما بر اساس اطلاعات افشاشده‌‌، نسخه‌ی جدید ردمی نوت ۱۲ از نمایشگر اولد، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و همچنین یکی از تراشه‌های سری اسنپدراگون ۷ بهره خواهد برد. به احتمال زیاد این گوشی همان ردمی نوت ۱۲ توربو بوده که قبلاً گمانه‌زنی‌هایی در خصوص استفاده‌ی آن از نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۲ منتشر شده بود.

گفته می‌شود که این گوشی به ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز شده و ترکیب دوربین‌های آن نیز شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید