مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ توربو فاش شد - تکفارس 
مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ توربو فاش شد - تکفارس 

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ توربو فاش شد

افشین نوری
۲۳ دی ۱۴۰۱ - 11:58
Redmi Note 12

شیائومی اخیرا سری ردمی نوت ۱۲ را در چند مختلف شامل ردمی نوت ۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری ادیشن، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۲ اسپید ادیشن معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد یک مدل دیگر به نام ردمی نوت ۱۲ توربو به آن‌ها اضافه کند‌. 

طبق اطلاعاتی که دیروز توسط یک افشاگر به نام Kacper Skrzypek  فاش شد این گوشی مجهز به یک تراشه اسنپدراگون خواهد بود. حالا کانال Digital Chat Station جزییات بیشتری درباره مشخصات این گوشی منتشر کرده است. ‌

به گفته‌ی این افشاگر، ردمی نوت ۱۲ توربو از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. در ضمن، نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح FHD+  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

 ردمی نوت ۱۲ توربو در بخش دوربین از یک سیستم سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و همچنین مجهز به یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات خواهد بود.‌‌

هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه قیمتی و دقیقا در چه تاریخی معرفی خواهد شد. نظر شما درباره مشخصات احتمالی این گوشی چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید