ردمی نوت ۱۲ ۵G در کشور هند معرفی شد - تکفارس 
ردمی نوت ۱۲ ۵G در کشور هند معرفی شد - تکفارس 

ردمی نوت ۱۲ ۵G در کشور هند معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۵ دی ۱۴۰۱ - 16:36
ردمی نوت 12 5G

شیائومی سرانجام امروز گوشی‌های مورد انتظار ردمی نوت ۱۲ را در کشور هند معرفی کرد. این گوشی‌ها شامل سه نسخه‌ی پایه، پرو و پرو پلاس می‌شوند. در ادامه به بررسی مشخصات ردمی نوت ۱۲ خواهیم پرداخت.

ردمی نوت ۱۲ ۵G نسخه‌ی پایه‌ و همچنین ارزان‌ترین گوشی در بین پرچمداران جدید ردمی می‌باشد. این محصول از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز بهره برده و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۱، رم LPDDR4X، حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 و رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) مجهز شده است.

ردمی نوت 12 5G

ردمی نوت ۱۲ ۵G همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت کناری و شیار میکرو اس دی استفاده کرده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی استاندارد IP53 را نیز دریافت کرده و ضخامت آن ۷.۹ میلی‌متر می‌باشد.

شیائومی نسخه‌ی پایه‌ی ردمی نوت ۱۲ ۵G با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را با قیمت ۱۶،۴۹۹ روپیه (حدود ۱۹۹ دلار) و نسخه‌ی ۱۲/۶ گیگابایتی آن را نیز با قیمت ۱۸،۴۹۹ روپیه (حدود ۲۲۳ دلار) در رنگ‌‌های مشکی، آبی و سبز در تاریخ ۱۱ ژانویه به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید