گوشی پوکو F4 5G امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را در تعمیرپذیری گرفت - تکفارس 
گوشی پوکو F4 5G امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را در تعمیرپذیری گرفت - تکفارس 

گوشی پوکو F4 5G امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را در تعمیرپذیری گرفت

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - 19:37
پوکو F4 5G

پوکو به‌تازگی از گوشی F4 5G رونمایی کرد و‌ از آن به عنوان قاتل گوشی‌های پرچمدار یاد کرده است. این گوشی ظاهرا فروش خوبی داشته است و حالا یک یوتیوبر به نام PBKReviews با انتشار ویدیوی کالبدشکافی آن نشان داده است که وضعیت این گوشی در بخش تعمیرپذیری چندان خوب نیست.  ‌

این گوشی امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را در بخش تعمیرپذیری دریافت کرده است که امتیاز پایینی محسوب می‌شود. اول اینکه، جایگزین کردن نمایشگر این گوشی کار بسیار سختی است و نیاز به تغذیه کابل flex از طریق فریم‌ میانی دارد. 

باز کردن بقیه قسمت‌های این گوشی تقریبا مشابه سایر گوشی‌هاست و ابتدا باید پنل پشت را حرارت دهید و مواد چسبنده آن را جدا کنید. 

بلتری و سایر قطعات نیز بعد از باز کردن صفحه محافظ بالایی قابل دسترسی خواهند بود و دوربین سلفی نیز در جایی قرار گرفته است که جدا کردن آن ممکن بود به آن آسیب بزند. با این حال، سیستم دوربین پشت به‌راحتی بعد از باز کردن بورد اصلی جدا شد. در بورد اصلی نیز صفحات مسی و گرافیتی برای انتقال حرارت نصب شده‌اند‌.

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی نیز به‌راحتی جدا شد و بعد از برداشتن آن چندین کابل مشاهده می‌شود که بورد اصلی را به زیر بورد اتصال داده‌اند و کابل‌هایی دیگری نیز در آنجا دیده می‌شوند که مربوط به سایر قطعات هستند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.